اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ولادت امام رضا (ع)؛

کاروان شادی 114 نوعروس مازندرانی به راه افتاد

خبرگزاری فارس: در سالروز ولادت امام رضا (ع)‌ کاروان شادی نوعروسان نیازمند آملی در مازندران با 72 خودرو جهیزیه به راه افتاد.

کاروان شادی 114 نوعروس مازندرانی به راه افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، صبح امروز در سالروز ولادت امام رضا(ع) کاروان شادی نوعروسان نیازمند آملی با 72 خودرو جهیزیه عروس به راه افتاد.
این کاروان شادی با تلاش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها و کمک‌های مردمی برگزار شد.
در این جشن بزرگ که در تکیه اسک این شهرستان با استقبال پرشور مردم برگزار شد، حجت‌الاسلام سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران میهمان ویژه بوده و برای خرید لوازم اولیه زندگی نوعروسان 50 میلیون ریال کمک کرده است.
در ستاد جهیزیه عروس این شهرستان مصوب شد تا در روز ولادت امام رضا (ع) جهیزیه عروس نیازمند و بدون سرپرست این شهرستان تهیه شده به آنها تحویل داده شود که این امر محقق شد.
به گفته مسئول اجرایی جشن نوعروسان سازمان مردم نهاد این شهرستان برای هر نوعروس 12 میلیون ریال جهیزیه در نظر گرفته شد که در مجموع بیش از 130 میلیون ریال در این امر هزینه شد و همچنین این مراسم با برنامه‌های شاد و متنوعی همراه بود.
به گزارش فارس، شهرستان آمل از برترین شهرهای استان مازندران در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بوده که این امر نشان از نوعدوستی و حس یاری مردم این شهرستان ولایتمدار دارد.
انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول