اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

انقلاب اسلامی در قله‌های عزت قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت امام، شهدا و مقام معظم رهبری در قله‌های عزت قرار دارد.

انقلاب اسلامی در قله‌های عزت قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید صالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه خاورشهر پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: امام محمد باقر(ع) در دوران زندگی خود بیشترین توجه خود را صرف علم و آگاهی بخشی کرد و این امام بزرگوار همچنین بخش دیگری از زندگی خود را در دوران امامت، معطوف به الگوسازی کردند و آنچه به عنوان ارزش های انسانی، اخلاقی و اجتماعی برای مردم مطرح می کردند در رفتار ایشان کاملا متجلی بود.
امام جمعه خاورشهر افزود: امام محمد باقر(ع) تجسم زیباترین تابلوی انسانی در زمینه حلم، بردباری، عدالت و آزادگی، تقوا و پاکی بودند. 
یاسینی بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) از ولادت و ویژگی‌های علمی و اخلاقی امام باقر (ع) به جابر ابن عبدالله انصاری خبر داده و فرموده بودند که چنین می‌بینم که خدا طول عمری به تو می دهد که فرزندم «باقر» را خواهی دید پس سلام مرا به او برسان.
وی تاکید کرد: 13 آبان روز سرنوشت ساز در تاریخ مبارزه با استکبار و سرآغاز عزت ملت ایران است. 
حجت‌الاسلام یاسینی تلاش دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و مردم در بقا و استقرار عدالت و آرمان‌های انقلاب اسلامی ارج نهاد و عنوان کرد: دستاوردهای ایران در تمام زمینه‌ها، صلابت ایران را مقابل استکبار به نمایش گذاشته است. 
امام جمعه خاورشهر بیان کرد: مطالعه تاریخ ایران نشان می‌دهد که در گذشته بسیاری از ارکان‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و نظام سیاست خارجی ما تحت سلطه غرب به‌ویژه آمریکا بود.
وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون گفت: آنها از ابتدای انقلاب هرکاری که می‌توانستند علیه کشورمان انجام دهند،‌ کوتاهی نکردند، در واقع اگر هم نتوانستند علیه کشورمان اقدامی انجام دهند به دلیل ناتوانی در انجام آن بوده است.
یاسینی عنوان کرد: جنگ تحمیلی و شش کودتای نافرجام علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا از جمله این اقدامات بود که به یاری خدا همه این توطئه‌ها علیه ملت ایران خنثی شد. 
امام جمعه خاورشهر تصریح کرد: تا ملت ایران در مسیر دین و معنویت حرکت کند، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول