اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهشهر:

آمریکا در تیغ تیز ذوالفقار انقلاب اسلامی گرفتار آمده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهشهر با اشاره به سردرگمی و افسردگی آمریکا در جهان و رسوایی او در مقابل ملت‌های آزادی‌خواه، گفت: ایالات متحده آمریکا در تیغ تیز ذوالفقار انقلاب اسلامی گرفتار آمده است.

آمریکا در تیغ تیز ذوالفقار انقلاب اسلامی گرفتار آمده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیت الله سید صابر جباری امروز در جمع نمازگزاران این شهرستان، گفت: باید دشمن شناسی ایران را ستایش کنیم و بدانیم ملت ما طی سال‌های قبل و پس از انقلاب دشمن را خوب شناخته و اکنون راه و روش دشمن‌شناسی و استکبارستیزی خود را به جهان صادر کرده است. 
وی با اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع)، خاطرنشان کرد: امام پنجم شیعیان در اوایل سده دوم هجری و اوج علوم و شبهات توانست علوم پیچیده دینی را به وسیله شاگردانش باز کند.
امام جمعه بهشهر از گسترش دین اسلام در سراسر جهان گفت و اینکه در نیویورک آمریکا بیش از 600 مسجد دایر است.
عضو خبرگان رهبری درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان و دانش آموزان، اذعان داشت: اینطور نبود که یک عده افراد ناپخته بروند و لانه را تسخیر کنند بلکه اهمیت حضور جوانان به حدی بود که امام خمینی(ره) نام آن را انقلاب دوم گذاشتند.
جباری از افسردگی و سردرگمی آمریکا در جهان گفت و اینکه آمریکا در تیغ تیز ذوالفقار انقلاب اسلامی گرفتار آمده است و رابطه او با ایران همان رابطه گرگ و میش است.
وی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا قبل از جنگ و پس از جنگ هشت ساله با حمایت‌هایی که از عوامل فساد داشت خود را رسوا کرد و اکنون هم با دست خودشان خود را خراب می کنند. 
خطیب جمعه بهشهر از وضعیت اسف بار آمریکا و اروپا و گرفتار آمدن آنها در مخمصه اقتصادی گفت و خاطرنشان کرد: دنیا وارد عصر بیداری شده و این بیداری از خاورمیانه و خاورمیانه هم از ایران منشأ گرفته و به تمام جهان در صادر شده است.
امام جمعه با اشاره به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر اعلام کشتن سرداران سپاه قدس، بیان داشت: حرف ما به آمریکا این است که خودت می‌گویی تروریست نیستیم و باز هم خودت می‌گویی که سرداران سپاه ایران را ترور کنید و این اعلام آشکار تروریست است.
وی افزود: افتخار سردارانی چون سلیمانی شهادت است، اما شما رسوا می‌شوید.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: متاسفیم از کسانی که روزیِ مملکت ایران را می‌خورند و برای دشمنان کار می‌کنند.
جباری خطاب به دانش آموزان، بیان داشت: دانش‌آموزان کشور افتخار ما هستند، ما به دانش آموزان شهر خود هم افتخار می‌کنیم که بچه‌های منطقه محروم یا نه سر بهشهر مخترع و خلاق و مبدع شدند و دانش آموزان منطقه چهار قلعه هم از نظر ریاضی اول کشور هستند.
این مسئول با بیان اینکه مدارس مراکز عبادی هستند، تصریح کرد: اگر در مدرسه مُهر و تسبیح نیست، قلم و دفتر است و آفرین بر دانش آموزانی که با قلم خود افتخار می‌آفرینند.
در مراسم نماز عبادی ـ سیاسی جمعه بهشهر، از دانش آموزان نمونه علمی این شهرستان تقدیر شد.
پایان بخش مراسم امروز هم شرکت دانش آموزان و مردم همیشه در صحنه و نمازگزار بهشهر در راهپیمایی روز 13 آبان ماه بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول