اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره سکانس بیداری مازندران خبر داد:

راهیابی 16 فیلم به بخش مسابقه سکانس بیداری مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره سکانس بیداری مازندران گفت: 16 فیلم به بخش مسابقه سکانس بیداری مازندران راه یافت.

راهیابی 16 فیلم به بخش مسابقه سکانس بیداری مازندران
حسین علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: بعد از بازبینی هئیت داوران 16فیلم از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به بخش مسابقه راه یافت که از این آثار شش اثر در زمینه داستانی، پنج اثر مستند، دو اثر نماهنگ و سه اثر انیمیشن است.
وی تصریح کرد: این فیلم‌ها تولید سال 88 بوده و یکی از مزیت‌های این جشنواره فراخوان دومین فیلم کوتاه بسیج با ابتکار عمل فراخوان تولیدات فیلم سال 88 و همچنین فراخوان فیلمنامه و طرح و ایده در این جشنواره بوده که آثار خوبی به جشنواره رسیده است.
علیپور بیان داشت: فیلم‌های برگزیده علاوه بر دریافت جایزه از حمایت‌های مادی و معنوی جشنواره برخوردار می‌شوند.
این مسئول تصریح کرد: دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان سکانس بیداری 11 و 12 آبان ماه در سالن سلمان هراتی ساری افتتاح که مراسم اختتامیه این جشنواره صبح پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و حضور شرکت‌کنندگان این جشنواره برگزار می‌شود.
علیپور با اشاره به اینکه استان گیلان میزبان برگزاری جشنواره سراسری فیلم سکانس بیداری است، افزود: یک اثر از فیلم‌های برتر بخش داستانی، انیمیشن، مستند و نماهنگ مازندران برای مسابقه به دبیرخانه سراسری تهران ارسال می‌شود.
وی ابراز داشت: جشنواره سراسری سکانس بیداری هفته بسیج در گیلان برگزار می‌شود.
علیپور تصریح کرد: در بخش مستند فیلم‌های حکایت زوج مینویی به کارگردانی ابراهیم عمادی، تا دریا به کارگردانی محمدعلی هاشم‌پور، همسفر آسمان به کارگردانی حجت‌الله اسحاقی، سقا تالار به کارگردانی مجید قربانی به بخش مسابقه جشنواره سکانس بیداری مازندران راه یافت.
این مسئول اضافه کرد: در بخش فیلم‌های داستانی، فیلم داستانی آخرین روستا به کارگردانی رقیه زلیکانی، سایه به کارگردانی سیده معصومه حجازی، ملا خدیجه یک خروس داشت به کارگردانی علی معصومی، دورترین سادگی‌ها به کارگردانی ملکشاه، سیب به کارگردانی عزت‌الله قربانی، یک چکه پول به کارگردانی حامد کارین پول به بخش مسابقه جشنواره سکانس بیداری راه یافت.
علیپور خاطرنشان کرد: نماهنگ برکت به کارگردانی یاسر طالبی، ننا به کارگردانی علیرضا صبوری و انیمیشن قهرمان کیست به کارگردانی امین طوسی، زمستان سرد امین طوسی، کلاغ سفید به کارگردانی مهدی حیدری به بخش مسابقه راه یافت.
وی در پایان اذعان داشت: در مراسم اختتامیه از برگزیدگان جشنواره تجلیل می‌شود.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول