اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار درمیان:

رسالت دانش‌آموزان صیانت از مرزهای فکری انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان خطاب به دانش‌آموزان گفت: رسالت شما به عنوان آینده‌سازان انقلاب خوب درس خواندن و صیانت از مرزهای فکر و اندیشه ایران اسلامی است.

رسالت دانش‌آموزان صیانت از مرزهای فکری انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان رجبعلی براتی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان شهر اسدیه اظهار داشت: روز دانش‌آموز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشت.
فرماندار درمیان اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان حضرت امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران، فراتر رفته و تمام ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.
وی از روز دانش‌آموز به عنوان روز معنا بخش وحدت کلمه یاد کرد و یادآور شد: در سیزدهم آبان این نکته به اثبات رسید که امنیت و آرامش را از حق‌کشان و ستم‌کیشان که به مظلومان امنیت و آسایش نمی‌دهند، می‌توان باز گرفت.
فرماندار درمیان ادامه داد: حماسه 13 آبان ثابت کرد که تمام قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون، پوچ و پوشالی است.
براتی از حضور پر شور مردم در 13 آبان تشکر کرد و ادامه داد: در 13 آبان، مردم عدالت‌خواه و ایمان‌مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج اندیش و کوته‌فکر همچون کوهی استوار است، کاهی بیش نیست.
وی خطاب به دانش‌آموزان اضافه کرد: رسالت شما به عنوان آینده‌سازان انقلاب خوب درس خواندن و صیانت از مرزهای فکر و اندیشه ایران اسلامی است.
فرماندار درمیان تأکید کرد: دشمنان نظام سعی دارند از طریق ابزارهایی مانند ماهواره و اینترنت جوانان این مرز و بوم را مورد تهاجم وسیع خود قرار دهند اما دانش‌آموز فهیم و با بصیرت مرزنشین هرگز نباید به این سادگی با تبلیغات مسموم دشمنان فریفته شود.
براتی اضافه کرد: موضوعی که امسال را از سال­های پیش متفاوت جلوه می­دهد، بیداری اسلامی و شکل گرفتن جنبش تسخیر وال‌استریت است.
وی افزود: 50 سال پیش حضرت امام خمینی(ره) پرچمی را برافراشت که این پرچم امروز در نقاط مختلف جهان دیده می­شود و امروز باید سعی کنیم نوجوانان را براساس این الگو بسازیم.
فرماندار درمیان گفت: قیام مردم اروپا و آمریکا علیه نظام سرمایه‌داری بازتاب حضور دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در مبارزه با نظام سلطه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول