اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خواف:

اردوهای راهیان نور سبب درک عمیق فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خواف خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد راهیان نور شهرستان شد و گفت: اردوهای راهیان نور سبب درک عمیق فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

اردوهای راهیان نور سبب درک عمیق فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدمنصور موسوی در مراسم آغاز اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، ضمن تاکید بر استمرار این حرکت فرهنگی خواستار همکاری جدی مسئولان ادارات با ستاد راهیان نور شهرستان شد.
معاون فرماندار خواف گفت: اعزام کاروان های دانش آموزی راهیان نور، تلاشی برای ایجاد درک عمیق تر از ارزش های دینی و فرهنگ شهادت در نسل جوان است.
وی حضور در مناطق عملیاتی و دیدن این مناطق از نزدیک را توفیق الهی و فرصتی مغتنم دانست و اظهار داشت: زائران مناطق جنگی بایستی از این فرصت برای مطالعه و درک ویژگی‌های بارز شهدا و انتخاب آنان به عنوان الگوهای رفتاری خویش استفاده کنند.
معاون فرماندار خواف با بیان اینکه ایستادگی در برابر ایادی استکبار جهانی با دستان خالی تنها با داشتن اسلحه ایمان میسر است، ابراز امیدواری کرد: نسل جوان جامعه به ویژه دانش‌آموزان اعزامی به مناطق جنگی با نگاه تیزبین خود بتوانند نقاط درخشان جنگ تحمیلی را رصد و آن را در اذهان خویش ثبت کنند.
امسال ستاد راهیان نور شهرستان خواف، هزار دانش آموز را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌کند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول