اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‏آموزی بومهن:

اعزام دانش‏آموزان بومهن به اردوهای راهیان نور افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه بومهن از افزایش تعداد دانش‏آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور در بخش مرکزی تهران در سال جاری خبر داد.

اعزام دانش‏آموزان بومهن به اردوهای راهیان نور افزایش می‌یابد
حسینعلی سلیمانی‏فر امروز در حاشیه اعزام شماری از دانش‏آموزان بخش مرکزی تهران به اردوهای راهیان نور در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه تعداد دانش‏آموزان اعزامی بخش مرکزی تهران به اردوی راهیان نور با افزایشی 120 نفری به 400 نفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: این دانش‏آموزان از مناطق مختلف بخش مرکزی تهران نظیر پردیس، بومهن و جاجرود به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام خواهند شد.
سلیمانی‏فر با اشاره به لزوم برگزاری اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: از جمله مباحث پراهمیت در حوزه فرهنگ دانش‏آموزی، اعزام نوجوانان به مناطق جنگی در قالب برگزاری اردوهای راهیان نور است.
مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه بومهن ادامه داد: حضور دانش‏آموزان در مناطق جنگی کمک به یکی از دروس آنها یعنی آمادگی دفاعی است.
وی تصریح کرد: نکته‏ای که بیش از امور علمی، در برگزاری اردوهای راهیان نور حائز اهمیت خواهد بود حضور نسل امروز انقلاب در فضای دفاع مقدس است.
سلیمانی‏فر انتقال آموزه‏های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز را وظیفه سنگین همه آحاد جامعه اسلامی خواند و گفت: هشت سال دفاع مقدس مکتبی مقدس بود که شهدا اساتید آن شمرده می‏شوند.
مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه بومهن ادامه داد: از این رو، انتقال این آموزه‏های ناب و انسان‏ساز وظیفه‏ای حیاتی است که باید برای انجام آن اهتمامی ویژه داشت.
وی با اشاره به تجربیات شش ساله خود در برپایی اردوهای راهیان نور یادآور شد: در شش سال افتخار خدمت به نوجوانان راهی به سوی اردوهای راهیان نور تجربیات ارزنده‏ای نصیب ما شده است.
سلیمانی‏فر تصریح کرد: بارها مشاهده کردیم که دانش‏آموزان نوجوان امروزی که از شور و حال ذاتی و خاص این برهه زمانی از سن خود بهره‏مند هستند، وارد فضای مناطق جنگی می‏شوند.
مسئول امور دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه بومهن ادامه داد: در هنگام بازگشت همان دانش‏آموزان با تغییری شگرف و شیوه رفتاری متفاوت رهسپار دیار خود می‏شدند.
وی بیان کرد: فضای مقدس جبهه‏های جنگ، فرهنگ غنی شهادت و لزوم حفظ کیان میهن اسلامی همگی واژگانی بود که نسل ناآشنا با فضای دفاع مقدس به خوبی و از نزدیک لمس کرده و این تاثیرگذاری کم‏نظیر مهر تاییدی بر "دانشگاه بودن اردوهای راهیان نور" خواهد بود.
سلیمانی‏فر ادامه داد: این مهم با تشریح نحوه اجرای عملیات توسط راویانی که خود از نزدیک در جبهه‏های حق علیه باطل حضور داشتند، نوجوانان پرهیاهو و پر جنب و جوش را به افرادی صامت و سراپاگوش تبدیل می‏ساخت.
مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه بومهن روایت از سوی راویان حاضر در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس را بسیار مهم ارزیابی کرد.
وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: 28 سال پیش جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در سنگرهای هشت سال دفاع مقدس هیمنه استکبار جهانی و ایادی منطقه‏ای آن را در هم شکستند.
سلیمانی‏فر تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ پایان یافته اما پایانی بر دفاع مقدس نیست؛ چراکه استکبار این بار بدنه فرهنگ غنی اسلامی کشور را هدف پیکان تیرهای سمی خود قرار داده و نوجوانان باید آگاه باشند که این پیکار دشوارتر از هر نزاعی است.
مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه پاسداران ناحیه بومهن ادامه داد: در این برهه حساس زمانی بهترین رفتار مقابله با امواج ماهواره‏ای و اینترنتی دشمن، اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت است.    
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول