اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی کنگان خبر داد:

اعزام 400 دانش‌آموز کنگانی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان کنگان از اعزام 400 دانش‌آموز کنگانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام 400 دانش‌آموز کنگانی به اردوهای راهیان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد حیدری در نشست کاروان راهیان نور کنگان اظهار داشت: بازخوانی افتخارات رزمندگان در دوران دفاع مقدس امری مهم است که موجب آشنایی نسل امروز با فداکاری جوانان می‌شود.
وی افزود: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان نور اقدامی مثبت و ارزشمند در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان کنگان با اشاره به همکاری و مساعدت‌های آموزش و پرورش و سپاه در اعزام دانش آموزان خاطرنشان کرد: از مربیان و مسئولان کاروان راهیان نور می‌خواهیم تا به توصیه‌های ستاد مرکزی کاروان عمل کنند تا سفری معنوی و به دور از مشکل داشته باشیم.
حیدری از اعزام 400 دانش‌آموز کنگانی به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: بیش از 10 اتوبوس کار اعزام این دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی بر عهده دارند و همه اعضا کاروان باید با لباس مصوب بسیجی حضور داشته باشند.
وی اذعان داشت: کاروان راهیان نور به مدت سه روز از 27 تا 29 مهر ماه امسال به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز در این جلسه به نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ایثارگری‌های آنها اشاره کرد و اظهار داشت: حیات، امنیت، اقتدار و زندگی و آسایش امروز مدیون جانفشانی ایثارگران و شهدای والا مقام است.
عباس شریف با اشاره به نقش خاطرات و آثار به جا مانده از ایثارگران و تأثیر بسیار با ارزش آن در زندگی امروز و نسل جدید انقلاب اسلامی، بازدید از این مناطق را یک درس زندگی برای فرزندان امروز دانست تا قدر این انقلاب بیشتر فهمیده شود.
وی با بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس به تأثیر فرامین حضرت امام ( ره ) در روحیه رزمندگان و پیروزی کشور در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه فرهنگیان در حفظ ارزش‌ها و فرامین امام (ره) و مقام معظم رهبری و انتقال آن به نسل جدید یکی از تأثیر گذارترین امور در ایجاد فرهنگ ایثار و ارزش‌هاست.
شریف همچنین به مدیران، مربیان و راویان کاروان راهیان نور توصیه کرد در بازدید از این مناطق نهایت تلاش و همکاری و مساعدت با مربیان و همراهان داشته باشند تا دانش‌آموزان بتوانند به راحتی و با دقت تمام از این مناطق نهایت بهره و استفاده لازم داشته باشند.
وی همچنین از مربیان خواست تمام توصیه‌های ایمنی و امنیتی لازم را رعایت کنند تا مشکلی در این اعزام پیش نیاید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول