اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

بیداری دانشجویان ضربه محکمی به استکبار وارد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: دانشجویان بیداری و هوشیاری خود را در اوایل انقلاب نقش‌آفرینی کردند و ضربه محکمی به لانه جاسوسی امریکا زدند.

بیداری دانشجویان ضربه محکمی به استکبار وارد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: این امام ملقب به شکافنده علم‌ها بودند و دانشمندان ما باید از این امام بزرگوار الگو بگیرند.
وی با گرامیداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا و روز دانش‌آموز افزود: این روز به عنوان استقامت و استکبار ستیزی مطرح شده است و رژیم منحوس پهلوی که صداهای اسلام را نمی‌توانست، بشنود با کشتار زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان سعی در خاموشی آنها داشت، اما ندانست که با کشتار و شهادت آنها صدای دلنشین اسلام سراسر دنیا را فرا می‌گیرد.
حیدری‌نسب با بیان اینکه دانشجویان بیداری و هوشیاری خود را در اوایل انقلاب نقش‌آفرینی کردند و ضربه محکمی به لانه جاسوسی امریکا زدند، تصریح کرد: دانشجویان با شجاعت کامل لانه جاسوسی را اشغال و به دست گرفتند و ملت را از نقشه‌های شوم و پلید امریکا نجات دادند.
امام جمعه ریگان گفت: با آن استقامت‌هایی که در آن زمان صورت گرفت، نتیجه آن را امروز می‌بینیم که اکنون انقلاب ما در دنیا صادر و شاهد بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه هستیم.
حیدری‌نسب از برگزاری دعای عرفه در شهرستان ریگان با حضور باشکوه مردم این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: کسانی که قصد دارند در عید سعید قربان دام‌هایی را ذبح کنند با شبکه دامپزشکی همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به معرفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ریگان افزود: در زمینه امنیت کارهای خوبی صورت گرفته اما انتظار مردم شهرستان این است امنیت به شکل مطلوب‌تری با حضور فرمانده جدید شهرستان تثبیت شود تا شاهد هیچ جنایتی در این شهرستان نباشیم.
امام جمعه ریگان از اداره برق شهرستان خواست با روشنایی معابر سطح شهر ریگان که تعدادی از این معابر در خاموشی به سر می‌برد، نیروی انتظامی را در برقراری امنیت یاری کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول