اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 13 آبان؛

خراسانی‌ها فریاد استکبارستیزی سر دادند

خبرگزاری فارس: همزمان با 13 آبان خراسانی‌ها همیشه بیدار فریاد استکبارستیزی سر دادند.

خراسانی‌ها فریاد استکبارستیزی سر دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌، مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز با حضور باشکوه مردم مومن و خداجو و نیز دانش‌آموزان مشهدی پس از اقامه نماز دشمن‌شکن و وحدت‌بخش جمعه برگزار شد.
در این مراسم جمعی از دانشجویان، دانش‌آموزان به همراه امت انقلابی ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
ملت بزرگ و استکبارستیز ایران اسلامی و عموم امت خداجو با حضور گسترده، انقلابی و آگاهی‌بخش در مراسم ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان، کاخ‌های ظلم و استکبار جهانی را به لرزه درآورده و دیگر بار در شکوه وحدت ملی و انسجام اسلامی اقتدار و عظمت خود را به منصه‌ ظهور رساندند.
شرکت کنندگان در این راهپمایی با حمل پلاکاردهایی و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر استکبار ، مرگ بر آمریکا خشم و انزجار قلبی خود را از  دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران ابراز داشتند. راهپیمایان در مشهد پس از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان 15 خرداد مشهد تا حرم مطهر رضوی با سر دادن شعارهایی مسیر را پیمودند و با قرائت بیانیه‌ای با سردادن شعار الله‌اکبر بار دیگر از اقدامات دشمن علیه ایران را محکوم کردند.
تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز در خراسان رضوی پس از نماز جمعه برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول