اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان ‌و بلوچستان؛

فریاد استکبارستیزی مردم شیعه و سنی عظمت ایران را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: مردم شهرهای سیستان و بلوچستان صبح امروز با فریادهای استکبارستیزی خود، با وحدت و انسجام شیعه و سنی، عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان ایران اسلامی کشید.

فریاد استکبارستیزی مردم شیعه و سنی عظمت ایران را به نمایش گذاشت
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی، مسئولان، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کسبه و بازاریان، روحانیون، زن و مرد، پیر و بزرگسال صبح امروز در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان حضوری گسترده و پر شور از خود نشان دادند.
مردم همیشه در صحنه شهرهای زابل، سراوان، ایرانشهر، خاش، چابهار، کنارک و... نیز بار دیگر به پیام ملکوتی رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با فریادهای خود، نظام استکباری و ایادی وابسته‌اش را به لرزه درآوردند.
از ساعاتی پیش، اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان در شهرهای مختلف استان، راهپیمایی 13 آبان را آغاز کرده‌اند و با سر دادن شعارهای "الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" حضور خود را در صحنه به نمایش گذاشتند.
در این مراسم جمعی از دانشجویان، دانش آموزان به همراه امت انقلابی ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
ملت بزرگ و استکبارستیز ایران اسلامی و عموم امت مؤمن و خداجو با حضور گسترده، انقلابی و آگاهی‌بخش در مراسم ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان، کاخ‌های ظلم و استکبار جهانی را به لرزه درآورده و دیگر بار در شکوه وحدت ملی و انسجام اسلامی اقتدار و عظمت خود را به منصه‌ ظهور رساندند و پیام حقیقی انقلاب خود یعنی شعار استقلال، آزادی و استکبار ستیزی را در گوش جهانیان فریاد زدند.
تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز در زاهدان پس از نماز جمعه برگزار می‌شود اما در دیگر شهرهای استان از صبح امروز آغاز شده است.
حضور گسترده و بی نظیر مردم غیور و ولایتمدار سیستان و بلوچستان در جای جای این خطه و با فریادهای کوبنده "مرگ بر آمریکا، همایش بزرگ بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را برپا داشته و به دشمنان قسم‌خورده‌ انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند که ما هرگز از اصل ولایت فقیه دست بر نمی‌داریم و همچنان خواهان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی هستیم و شما دشمنان قسم خورده هرگز نمی‌توانید در صفوف آهنین و بهم پیوسته مردم این خطه از میهن اسلامی خدشه وارد کنید.
مردم بیدار و هوشیار سیستان و بلوچستان از دورترین نقاط استان چه در هیرمند و قرقری و چه در سرباز و راسک و ... پرشورتر از سال‌های قبل با اراده‌های پولادین و مصمم با گام‌هایی استوار و پابرجا به بلندای حقیقت با دستانی مشت کرده و گره خورده در یکدیگر، با قلوبی آکنده از ایمان در صفوفی به هم پیوسته، متحد و یکپارچه در مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان خروشیدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول