اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

13 آبان نمود عینی اقامه حاکمیت حق است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 13 آبان سال 1357 نمود عینی اقامه حاکمیت حق و ظلم ستیزی توسط دانش‌آموزان است.

13 آبان نمود عینی اقامه حاکمیت حق است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمجید عاملیان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی دانش‌آموزان اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با رخدادهای روز 13 آبان ماه در سال‌های 57 با بیان اینکه در این روز سینه دانش‌آموزان سپر گلوله مزدوران استکبار شد، اظهار داشت: 13 آبان روز به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در برابر استکبار یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش به سزایی ایفا کرده است.
وی تصریح کرد: یکی از فرامین خداوند اقامه حاکمیت حق توسط انسان‌های آزاده، عدالت‌خواه و ظلم ستیز است و 13 آبان سال 1357 نمود عینی اقامه حاکمیت حق و ظلم ستیزی توسط دانش‌آموزان است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه بدون شک دانش‌آموزان آگاه و رشید در مبارزه با استکبار نقش فعال و فراموش نشدنی دارند، افزود: دانش‌آموزان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به عنوان پیشگامان و خط ‌شکنان صف‌های دشمن به حساب می‌آیند و اصلی‌ترین حماسه‌آفرینان جنگ حق علیه باطل بودند.
وی با بیان اینکه اصفهان همواره در مبارزه با استکبار پیشتاز بوده است، اضافه کرد: ایران اسلامی 36 هزار دانش‌آموز شهید در کل کشور دارد که استان اصفهان 8هزار و 500 دانش‌آموز شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
عاملیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دانش‌آموزان خط شکنان فتنه‌های روز و جنگ نرم هستند، تاکید کرد: قشر دانش‌آموز به جاست امروز نیز با رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های خود در عرصه‌های علمی و بین‌المللی نقش اساسی در پیشرفت کشور ایفا کنند.
وی گفت: دانش‌آموزان باید تلاش، تحصیل، تهذیب و ورزش را دستور کار خود قرار دهند و آرزوی رهبری را برای رسیدن ایران به قله‌های پیشرفت در عرصه‌های بین‌المللی برآورده کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: وظیفه دانش‌آموز امروز این است که با بصیرت و توان افزایی دشمن روز را بشناسد و راه‌های مقابله با آن را بداند و همیشه در صحنه باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول