اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم‌های کوتاه ‌کرمانشاه به جشنواره سراسری راه پیدا کردند

خبرگزاری فارس: دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان کرمانشاه گفت: در حوزه‌های استانی‌، مستند و انیمیشن 35 اثر ارائه شده است که 7 اثر از فیلم‌های کوتاه استان کرمانشاه به جشنواره سراسری کشور راه پیدا کرده است.

فیلم‌های کوتاه ‌کرمانشاه به جشنواره سراسری راه پیدا کردند
مراد عزیزی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: اختتامیه دومین همایش فیلم‌های کوتاه استان کرمانشاه توسط بسیج هنرمندان سپاه نبی اکرم(‌ص) فردا در تالار انتظار کرمانشاه ساعت 9 بر‌گزار می‌شود.
 وی ادامه داد: در حوزه‌های داستانی‌، مستند و انیمیشن 35 اثر ارائه شده است که 7 اثر از آن به جشنواره سراسری راه پیدا کرده است.
دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان کرمانشاه اضافه کرد: جشنواره سراسری در اواخر آبان ‌ماه و اوایل آذر ‌ماه در زیبا کنار مازنداران بر‌گزار می‌شود.
وی تصریح کرد: به نفرات بر‌گزیده جوائزی داده می‌شود که شامل‌ بازیگر نقش اول، نقش کودک و تصویر‌بردار برتر خواهد بود و از بین فیلم‌های انیمیشن‌، داستانی و مستند بهترین فیلم نیز برگزیده می‌شود.
وی افزود: در بخش کارگردانی و فیلمنامه، فیلم هراس کیومرث رضایی و در بخش تدوین فیلم یاس سید‌حسن مدارسی  لوح سپاس اهدا می‌شود.
عزیزی به اهدای لوح سپاس در بخش صدابرداری به سید حسن مدراسی و در بخش تصویر‌برداری به فیلم کسی اینجا نیست مهدی پاک اشاره کرد.
وی با اشاره به بازیگر نقش اول زن ومرد اضافه کرد: فریبا صادقی در فیلم یاس مهربان و امیر آزادی‌پور در فیلم آن سوی ابدیت به کارگردانی مازیار حیرتی؛ بازیگران نقش اول شناخته شدند.
دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: در بخش انیمیشن فیلم‌های قصه‌های جنگ عابدین محمدی و پرواز غریب کامران رضایی و در بخش نماهنگ، نماهنگ مولا علی کیانوش کاویار  به عنوان انیمیشن و نماهنگ برتر شناخته شده است.
وی به اهدای لوح سپاس به فیلم کسی اینجا نیست سهیل دینوری و در بخش داستانی به فیلم هراس کیومرث رضایی نیز اشاره کرد. 
عزیزی با اشاره به موضوعات فیلم‌های انیمیشن‌، داستانی و مستند افزود:‌ موضوع فیلم‌ها بیشتر در حوزه‌های اجتماعی‌، بیداری اسلامی‌، انقلاب اسلامی و مستندی از سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تهیه شده که فردا بعد از تجلیل، فیلم‌ها به اکران در خواهند آمد.
دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان کرمانشاه در پایان گفت: اقشارمختلف بسیج‌، اهالی فرهنگ هنرمندان استان‌، مجموعه انجمن سیمای جوان، انجمن فیلم بسیج پیشکسوتان و آحاد مردم استان فردا در تالار انتظار در اختتامیه دومین همایش فیلم‌های کوتاه استان کرمانشاه حضور خواهند داشت و پخش فیلم رایگان است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول