اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان خبر داد:

ارتقای کمک‌های مهرانه از کمک‌های دارویی به درمانی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن مهرانه زنجان گفت: در صورت عملی شدن برنامه‌های پیش‌بینی شده، انجمن مهرانه به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در راستای ارتقای کمک‌های دارویی به بیماران سرطانی به کمک‌های درمانی حرکت می‌کند.

ارتقای کمک‌های مهرانه از کمک‌های دارویی به درمانی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر وثوق در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش مهرانه در روز 29 مهر ماه در سالن اجتماعات خطوط لوله شمال غرب برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش 400 نفر از خیران شهر زنجان شرکت کرده بودند.
وی افزود: 90 نفر از 400 شرکت کنندگان در همایش مهرانه اقدام به دادن تعهدات مالی کرده‌اند.
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان با اشاره به تنوع تعهدات مالی صورت گرفته توسط خیران در روز 29 مهر ماه انجمن حمایت از بیماران سرطانی گفت: تعهدات صورت گرفته نقدی، تهیه مصالح و خرید تجهیزات بوده است.
وی تاکید کرد: برآورد مالی صورت گرفته از کمک‌های صورت گرفته در حدود 530 میلیون تومان به صورت نقدی است.
وثوق با اشاره به اینکه کمک‌های صورت گرفته به انجمن مهرانه خارج از حد تصور اعضای انجمن بوده است، گفت: کمک‌های تعهد شده دو برابر انتظارات پیش‌بینی شده بوده است.
وی کمک‌های انجام شده در همایش 29 مهر ماه را نقطه عطفی برای انجمن مهرانه اعلام کرد و افزود: به امید خدا مهرانه از فاز کمک‌های حمایتی به کمک‌های درمانی سوق پیدا می‌کند.
مدیر عامل انجمن مهرانه زنجان تاکید کرد: انجمن مهرانه با همراهی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در راستای کمک‌های درمانی به بیماران حرکت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه کلینیک رادیوتراپی در دو فاز احداث می‌شود، افزود: فاز نخست با محوریت استقرار دستگاه رادیوتراپی احداث می‌شود.
وثوق اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای تاسیس کلینیک رادیوتراپی 7 میلیارد تومان است.
وی زمانبندی در نظر گرفته شده برای احداث فاز نخست و استقرار دستگاه رادیوتراپی را سه سال اعلام کرد و گفت: واحدهای رادیو تراپی، سونوگرافی، رادیو لوژی، سی‌تی‌اسکن و چند واحد دیگر نیز در این مرحله در کلینیک تخصصی مهرانه زنجان احداث می‌شود.
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان اعتبار فاز دوم کلینیک تخصصی مهرانه را 5 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در این فاز درمانگاه‌های خون، گوارش، سینه، تغذیه و دندانپزشکی در محدوده زمانی پنج ساله احداث می‌شود.
وی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم و تعهدات انجام شده از مردم و مسئولان استان زنجان به ویژه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تقدیر کرد.
وثوق تاکید کرد: جوانان نقش ویژه‌ای در برگزاری همایش مهرانه در روز 29 مهر ماه داشتند.
وی با اشاره به تعهدات مالی صورت گرفته برای احداث کلینیک رادیوتراپی در زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 500 میلیون تومان از نیاز 12 میلیارد تومانی این پروژه از قبل به حساب مهرانه واریز شده بود و 530 میلیون تومان نیز در روز همایش تعهد و یک دوازدهم از اعتبار لازم برای راه‌اندازی کلینیک تخصصی مهرانه تامین شد.
مدیر عامل انجمن مهرانه زنجان ابراز امیدواری کرد، با مساعدت‌های خیران زنجانی به ویژه خیران مقیم خارج از استان باقیمانده اعتبار مورد نیاز این کلینیک هم تامین شود.
وی تاکید کرد: خیران برای ساختن کلینیک رادیوتراپی می‌توانند به صورت‌های غیر نقدی از جمله تهیه تجهیزات و همچنین کمک‌های فنی نیز کمک کنند.
وثوق اضافه کرد: انجمن مهرانه نیازمند یاری ارگان‌های دولتی به ویژه ارگان‌های خدماتی در احداث کلینیک تخصصی رادیوتراپی است.
وی تعداد پرونده‌های مورد حمایت انجمن مهرانه زنجان را در حال حاضر یک‌هزار و 705 پرونده عنوان کرد و گفت: در هفت ماهه سال جاری 190 میلیون تومان کمک مالی به 2 هزار 612 پرونده ثبت شده انجام شده است.
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان با اشاره به اینکه مهرانه فقط اقدام به پرداخت قسمتی از هزینه‌ها دارویی بیماران می‌کند، افزود: پرداخت تمام فرانشیز دارویی بیماران نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد.
وی از تغییر محل استقرار دفتر شماره 2 انجمن مهرانه خبر داد و تصریح کرد: دفتر شماره 2 انجمن مهرانه از پلاک 16 خیابان سعدی شمالی به پلاک 36 همان کوچه منتقل می‌شود.
وثوق محل استقرار ساختمان شماره یک را در انصاریه تقاطع خیابان بوعلی و بوستان اعلام کرد و گفت: همه کارهای اجرایی از جمله حسابداری انجمن مهرانه در آن ساختمان انجام می‌شود.
وی در پاسخ به سئوالی درباره واحدهای آپارتمانی اهدا شده به انجمن مهرانه تاکید کرد: در حال حاضر شش واحد آپارتمان و منزل مسکونی به نام انجمن مهرانه سند زده شده است.
 مدیر عامل انجمن مهرانه زنجان تاکید کرد: انجمن مهرانه زنجان 17 واحد آپارتمان و واحد مسکونی نیز به صورت امانی در اختیار دارد، ولی فقط یکی از این واحدها برای انجمن مهرانه قابلیت فروش دارد.
وی از برگزاری یکی دو همایش و نشست با حضور خیران زنجانی مقیم خارج از استان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: یوسف ثبوتی، مهدی مولایی، ابوالفضل بنی آدم اصغر نهاوندیان و همین طور رئیس اتاق ایران در همایش‌های مزبور شرکت می‌کنند که در واقع اعضای کمیته پیگیری احداث کلینیک زنجان را تشکیل می‌دهند.
شاین ذکر است، انجمن مهرانه زنجان در سال 85 و به منظور حمایت از بیماران سرطانی تاسیس شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول