اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر تحکیم وحدت:

زمینه‌های عدالت‌خواهی در بین دانشجویان آمریکایی وجود دارد

خبرگزاری فارس: دبیر تحکیم وحدت گفت: زمینه‌های عدالت‌خواهی در بین دانشجویان آمریکایی وجود دارد و همین امر موجب شده است تا آنها دیگر نگاه ابزاری به سرمایه نداشته باشند.

زمینه‌های عدالت‌خواهی در بین دانشجویان آمریکایی وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی امیریان، بعد از ظهر امروز در همایش «آمریکا هنوز شیطان بزرگ است» که در تالار فجر شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در مورد جنبش بیداری اسلامی در دنیای غرب دو نگرش عمده وجود دارد.
وی ادامه داد: یکی از این دو نگرش این دیدگاه است که کشورهای دیگر نیز مانند ایران استکبارستیز هستند و از ایران در مورد بیداری اسلامی الگو گرفته‌اند که بسیار صحیح است.
امیریان در ادامه بیان داشت: دیدگاه دیگر این است که جمعی معتقدند تنها ریشه بیداری جمهوری اسلامی ایران در استکبارستیزی است و بقیه ملت‌ها تنها به خاطر مسائل مالی، اقتصادی و... در حال جنبش هستند که دیدگاه اشتباهی است.
دبیر تحکیم وحدت همچنین تصریح کرد: این دیدگاه بسیار اشتباه است چراکه ایران موفق شده است پیام عدالت‌خواهی را در جهان منتشر کند و ملت‌ها نیز بر اساس همین پیام به استکبارستیزی پرداخته‌اند.
امیریان افزود: استکبارستیزی در واقع مبارزه با سایر مشکلات آزادی فکری و اسلامی، اقتصادی و اجتماعی است.
وی گفت: زمینه‌های عدالت‌خواهی در بین دانشجویان آمریکایی وجود دارد و همین امر موجب شده است تا آنها دیگر نگاه ابزاری به سرمایه نداشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول