اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سپاه قدس گیلان:

13 آبان روز تحقیر آمریکای جنایتکار است

خبرگزاری فارس: سپاه قدس گیلان در اطلاعیه خود اعلام کرد: 13 آبان روز تحقیر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.

13 آبان روز تحقیر آمریکای جنایتکار است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان، در اطلاعیه سپاه آمده است: 13 آبان روز وحدت تمام جناح‌های سیاسی درون نظام است و در این روز ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده و شعار حضرت امام (ره) که فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» تجلی یافت.
در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: 13 آبان تجلی سه پرده داستان مبارزات ملت ایران و نهضت امام راحل است و تبعید آن بزرگ‌مرد تاریخ ایران، شهادت دانش‌آموزانی که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را سیراب کردند و ظلم و جور حکومت پهلوی را فریاد زدند و حماسه بزرگ فتح لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام رخ داد که امام (ره) آن را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب نخست نامیدند.
سپاه قدس گیلان در ادامه اطلاعیه خود با گرامیداشت وقایع تاریخ‌ساز تاثیرگذار و ماندگار یوم‌الله 13آبان و تجلیل از 36 هزار ستاره درخشان و افول ناپذیر شهدای دانش‌آموز و تقارن سالروز سه واقعه مهم و تاریخی، تبعید امام راحل در سال 42، کشتار دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58، از عموم مردم گیلان خواست تا در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کنند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: انتظار می‌رود همزمان با بیداری بزرگ در خاورمیانه و کل جهان ضمن تبیین ماهیت قدرت‌های استکباری و چگونگی رخدادهای تاریخی مذکور برای نسل جدید یادآور ایمان، شهادت‌طلبی، ایستادگی و غیرتمندی ملت ایران و جوانان عصر مبارزه با شیطان بزرگ باشند، مردم در رزمایش عظیم و همگانی راهپیمایی روز 13 آبان حضوری فعال داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول