اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

خیزش‌های اسلامی گور آمریکا و صهیونیست را می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان با اشاره به بیداری اسلامی و اعلام انزجار ملت‌های مظلوم منطقه از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست، گفت: خیزش‌های اسلامی در نهایت گور آمریکا و صهیونیست را می‌کند.

خیزش‌های اسلامی گور آمریکا و صهیونیست را می‌کند
حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسعلی خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: خداوند انسان را با فطرتی ظلم‌ستیز آفریده و طبع انسان، عدالت‌خواه و مخالف تجاوز به حقوق دیگران است و ارسال پیامبران الهی نیز با این هدف صورت گرفته است که به انسان‌ها کمک کنند تا در مسیر عدالت باقی بمانند و از آن منحرف نشوند.
وی ادامه داد: امام(ره) با تفکر و درایت عمیق و ریشه‌دار دینی خودشان هسته مقاومت جهانی اسلام را علیه ظلم و تجاوز استعمارگران و مستکبران بنیان نهادند.
امام جمعه نهبندان یادآور شد: در روز سیزدهم آبان‌ماه 57  دانش‌آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران، راهپیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم سفاک شاهنشاهی به آنان حمله کرده و آنها را به خاک و خون کشید و در روز 13 آبان 58 دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کرده و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند و بدین ترتیب مبارزه ضد آمریکایی ملت ابعاد جدیدتری پیدا کرد.
خزاعی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در 13 آبان 58 و سایر عرصه‌های این نظام تصریح کرد: بدون تردید دانش‌آموزان آگاه و غیور در مبارزه با استکبار همیشه نقشی فعال توام با معرفت به اسلام و بصیرت دینی داشتند.
وی با بیان اینکه امروزه ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی در 13 آبان شعار عدالت‌خواهی و مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند، افزود: حضور مردم همیشه در صحنه نظام اسلامی سبب یاس و نا امیدی دشمنان شده و می‌شود.
امام جمعه نهبندان اظهار داشت: امسال نیز مردم فهیم به ویژه جوانان ولایی این نظام با حضور در راهپیمایی 13 آبان علاوه بر رقم زدن ذلت و خواری استکبار جهانی نیز پایه‌های این نظام مستبد، مستکبر و تروریست پرور را متزلزل‌تر می‌کنند.
خزاعی 13 آبان و حضور حداکثری توام با شعور دینی مردم در راهپیمایی را تجلی وحدت و اتحاد اسلامی ملت ایران عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین پیام در این روز به استکبار جهانی این است که ملت متکی به خدا و ولایت‌مدار ایران اسلامی هرگز از اندیشه‌های اسلامی خویش دست بر نمی‌دارد و در مسیر ارزش‌های الهی استوارتر از گذشته گام بر می‌دارد.
وی اضافه کرد: آمریکا با این تفکر که می‌تواند با مردم خدامحور، بصیر و ولایی ایران اسلامی مبارزه کند، در حقیقت سخت در اشتباه است و این مردم با فرمانبری از فرامین الهی، الگوبرداری از ائمه(ع) و ولایت‌مداری خویش تمامی چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی و به فرصت مبدل می‌سازند.
امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه امروزه نظام اسلامی به برکت خون شهیدان و همیشه در صحنه بودن مردم در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: در 13 آبان بار دیگر به استکبار جهانی نشان می‌دهیم که هیچ غلطی علیه ایران اسلامی نمی‌تواند بکند.
خزاعی با بیان اینکه امروزه پیام و ندای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی از مرزهای این کشور فراتر رفته و در حال سرایت به تمامی کشورهای جهان است، یادآور شد: بیداری اسلامی و ندای عدالت‌خواهی ملت‌های مظلوم منطقه و اعلام انزجار آنان از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست برگرفته از انقلاب اسلامی است و همین خیزش‌های اسلامی در نهایت گور آمریکا و صهیونیست را می‌کند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول