اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار باقرزاده خبر داد:

راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور شرق کشور

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به پیشینه سیستان و بلوچستان در ایثارگری و دفاع از میهن اسلامی، کاروان‌های راهیان نور شرق کشور برای بازدید از سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور شرق کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سید محمد باقرزاده اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با ظرفیت خوب و بالای خود می‌تواند قطب گردشگری در زمینه فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد.
وی به مکان‌های خاص و فرهنگی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: مکان‌هایی از جمله بیت رهبر معظم انقلاب در شهرستان ایرانشهر می‌تواند از نقاط به یاد ماندنی برای بازدید کاروان‌های راهیان نور از اقصی نقاط کشور باشد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: می‌توان با اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطقی نظیر پیشین و تاسوکی و با یادآوری خاطره شهدای غرق به خون این مناطق، خاطرات معنوی خوبی برای جوانان کشور به جای گذاشت.
باقرزاده خاطرنشان کرد: جوانان ایران بدانند که شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان با تقدیم خون خود امنیت را برای تهران و دیگر شهرهای کشور به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول