اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد:

بهره‌مندی اهالی 6 روستای خلخال از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: تا پایان امسال اهالی 6 روستای شهرستان خلخال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی اهالی 6 روستای خلخال از گاز طبیعی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی در مراسم معارفه رئیس جدید شرکت گاز خلخال که پیش از ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: هم اکنون 11 روستا در شهرستان خلخال از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و عملیات گازرسانی به 30 روستای این شهرستان نیز در اولویت قرار دارد.
وی گفت: تا اول زمستان باید مشعل گاز در سه روستای لمعه دشت، پروچ و آقبلاغ روشن شود.
فرماندار خلخال خواستار اتمام مطالعات روستاهای فاقد گاز طبیعی با اولویت مناطق سردسیر شد و افزود: روستای لرد به دلیل جمعیت زیاد و لمبر خلخال باید در برنامه گازرسانی لحاظ شده و در این زمینه اقدامات جدی انجام شود.
عبداللهی در ادامه سخنان خود به ویژگی کوهستانی و سردسیر بودن خلخال اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان خلخال با داشتن اولویت در گازرسانی با توجه به سردسیر بودن، محرومیت و پایین بودن رفاه اجتماعی همچنان از بی‌مهری مسئولان رنج می‌برد که انتظار داریم شاخص گازرسانی به این روستاهای خلخال همپا با سایر مناطق کشور افزایش پیدا کند.
وی همچنین خواستار توجه جدی مسئولان گاز استان به شهرستان خلخال و اهتمام در خدمت‌رسانی در فصل سرد به شهروندان شهرستان خلخال شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل نیز گازرسانی به مناطق روستایی را جزو اولویت‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: هم اکنون مراحل طراحی و گازرسانی به 110 روستا در استان اردبیل در حال اجراست که به زودی پیمانکاران آنها مشخص می‌شود.
علی پناهنده اضافه کرد: در کنار این اقدام شرکت گاز استان اردبیل عملیات گازرسانی به 92 روستای استان اردبیل به اولویت مناطق محروم در دستور کار قرار داده که بخش عظیمی از آنها دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پایان سخنان خود به اهتمام شرکت گاز استان اردبیل در سرعت‌بخشی به پروژه‌ها را خواستار شد و همکاری بیش از پیش شهرستان‌ها را در تعامل با شرکت گاز طلب کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم فرهاد آقایی به عنوان رئیس شرکت گاز شهرستان خلخال معرفی و از زحمات بابک غیبی رئیس سابق شرکت گاز خلخال قدردانی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول