اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس:

13 آبان روز رویش جوانه‌های سبز ایمان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: 13 آبان روز روییدن جوانه‌های سبز ایمان از خون سرخ دانش‌آموزان مظلوم است.

13 آبان روز رویش جوانه‌های سبز ایمان است
سیدعلی موسوی جرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: 13 آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و شاید تاریخ معاصر ما روزی با این اهمیت و بزرگی کمتر به خود دیده باشد.
وی در خصوص اهمیت تاریخی 13 آبان گفت: 13 آبان زادروز انقلابی بزرگ‌تر، سالروز تبعید بینانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش‌آموز است.
موسوی جرف خاطرنشان کرد: اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگان‌گیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبود، بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان در راستای عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سیاست خارجی آمریکا به وقوع پیوسته بود.
وی افزود: هر یک از این مناسبت‌ها خودکافی است که نظرها را به خود برگرداند و دیده‌ها را خیره کند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 13 آبان روزی است که جوانه‌های سبز ایمان رویید و تاریخ شاهد خون به ناحق ریخته شده دانش‌آموزان مسلمان به نشانه اعتراض به حکومت بود.
موسوی جرف تصریح کرد: دانش‌آموزان انقلابی برخاستند تا نورگوهر دانش و دانش‌آموزی را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه بروبند.
وی با بیان اینکه استکبار بازیچه سرگردان شیطان است، گفت: حقارت، بیش از اینکه مستکبران دنیای خود را به بهای جان و مال دیگران می‌جویند و از استخوان های مظلومان، نردبان ترقی می‌سازند؟
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش بیداری اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: امروز روزنه‌های عدالتخواهی، سقف جهان را شکافته و چیزی به طلوع خورشید رستگاری نمانده است.
موسوی جرف اضافه کرد: رسالت ما و تمام یاران صبح در سراسر این کره خاکی است که برخیزیم و در قیامی راستین و انقلابی گسترده مبارزه ازلی حق در برابر باطل را پرچم‌داری کنیم.
وی افزود: امسال راهپیمایی 13 آبان در شرایطی برگزار می‌شود که استکبار جهانی و دولت آمریکا دچار خروش مردم عدالتخواه علیه استکبار و اعتراضات مردمی از جمله جنبش وال استریت شده است و قطعاً در این سیر‌‌ استکبار دولتی در برابر خشم ملت‌ها دوام نمی‌‌آورد.
 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بی‌شک همانگونه که دولتمردان آمریکایی تصور تسخیر جاسوسخانه خود در ایران را نمی‌کردند، تسخیر وال‌استریت و تسخیر کاخ سفید نیز امر بعیدی نیست چراکه دولت آمریکا زمانی بر این باور بود که حمله مسلحانه رژیم ستمشاهی در برابر اعتراض دانش‌آموزان ایرانی می‌تواند راهگشایی باشد برای نفوذ هر چه بیشتر استکبار در خاک ایران اما تاریخ مقاومت مردم ایران خلاف آن را ثابت کرد.
موسوی جرف در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی جهان که بیداری اسلامی را به بیداری ملت‌های عدالتخواه گره زده است، این یک واقعیت است که امسال در ۱۳ آبان نه تنها در جمهوری اسلامی ایران فریاد مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود و پرچم اسرائیل به آتش کشیده می‌شود که خواه ناخواه این تظاهرات استکبارستیزانه با بسیاری از ملت‌های دیگر از جمله در آمریکا و در قلب اروپا هماهنگ خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول