اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

اراده خداوند بر پیروزی مظلومان بر استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اراده خدای منان بر آن است که انسان‌های مستضعف و مظلوم بر طاغوتیان و مستکبران پیروز شوند.

اراده خداوند بر پیروزی مظلومان بر استکبار است
مصطفی مطورزاده امروز به مناسبت سالگرد تسخیر لانه جاسوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند.
وی با اشاره به نقش اساسی حوزه علمیه در استکبارستیزی گفت: حوزه‌های علمیه در طول تاریخ همواره در کنار مردم محروم و در برابر قدرت‌های ستمگر قرار داشته‌اند و به عنوان ادامه‌‌دهنده خط راستین امام خمینی در مبارزه ملی با استکبار نقش مهمی دارند.
مطورزاده افزود: امام خمینی (ره) با همین تفکر ژرف و ریشه دار دینی هسته مقاومت جهانی اسلام را علیه بیداد و تباهی استعمارگران و مستکبران بنیان نهاد.
نماینده مردم خرمشهر تصریح کرد: ایشان عظمت‌های آیین احمدی را در پرتو کرامت‌های محمدی و انوار پاک علوی، فرا روی بشر این روزگار و همه روزگاران آینده قرار داد.
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت خواه را فرا گرفته است خاطرنشان کرد: مبارزه خونین مردم شجاع و آزادی خواه فلسطین بر ضد اشغال‌گران صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، نشان‌دهنده همین روحیه استکبارستیزی است و از ثمره‌های انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می‌رود.
مطور زاده اظهار داشت: 13 آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین همواره برجسته و سربلند است.
وی اضافه کرد: 13 آبان روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی هرچند قدرتمند ایستادگی کرد.
نماینده مردم خرمشهر گفت: در 13 آبان ثابت شد که با تکیه بر قدرت خداوند متعال می‌توان استعمار را به خاک مذلت افکند و امنیت و آرامش را از حق‌کشان و ستم‌کیشان بازپس گرفت.
مطورزاده تصریح کرد: 13  آبان به همه مستضعفان آموخت که می توانند چپاول‌گران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند و به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادنه و آگاهانه در برابر مکتب توحید به نماز بایستند و تنها در برابر خداوند به کرنش و سجود بنشینند و جز او همه را طرد کنند.
نماینده مردم خرمشهر در پایان با اشاره به اینکه واقعه  13 آبان به دل‌های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد اظهار داشت: 13 آبان  درس‌هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به مسلمانان آموخت و مردم سرافراز ایران در این روز به همه مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم شکستنی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول