اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنور در کردستان اعلام کرد:

تثبیت جایگاه ایران به عنوان پایگاه اصلی استکبارستیزی در جهان

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در جمع کارکنان سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: هم‌اکنون جایگاه نظام مقدس اسلامی ایران به عنوان پایگاه اصلی استکبارستیزی و حق‌خواهی در جهان تثبیت شده است.

تثبیت جایگاه ایران به عنوان پایگاه اصلی استکبارستیزی در جهان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور قبل از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با راه‌اندازی انقلابی بی‌نظیر و بنیانگذاری مکتبی بالنده زمینه‌ساز تأثیرات شگرفی در جهان اسلام و سراسر دنیا شد که یکی از آثار این انقلاب و مکتب بالنده بیداری اسلامی و نهضت‌های اسلامی منطقه است.
وی افزود: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران موج عظیم تبلیغات رسانه‌ای جبهه استکبار برضد آرمان‌های والای انقلاب اسلامی آغاز شد تا جایی که 124 رادیو در سراسر جهان با 12 زبان زنده دنیا علیه مردم مسلمان ایران و نظام اسلامی خبرپراکنی می‌کردند.
ذوالنور تصریح کرد: با انفجار اطلاعات در دنیا و گسترش امواج ماهواره‌ای و ایجاد شبکه اینترنت شاهد گسترش آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و آشنایی هرچه بیشتر جهانیان با پیام‌های راستین انقلاب اسلامی بودیم که در عرصه‌ها و میادین دیگری همچون کنگره حج نیز این مهم نمود بیشتری یافت و همه توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را نقش برآب کرد.
وی افزود: کم‌کم ملت‌های دنیا و مسلمانان منطقه با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، روحیه استکبارستیزی و حق‌خواهی ملت ایران و صداقت مسئولان نظام اسلامی آشنا شدند و با درک تجاوزات و وحشیگری‌های آمریکا و غربی‌ها برضد ملت‌های بی‌دفاع دنیا و مسلمانان در مناطق مختلف جهان؛ حقانیت نظام اسلامی ایران برای همگان روشن شد.
ذوالنور خاطرنشان کرد: به تبعیت از روحیه استکبار ستیزی و حق‌خواهی ملت مسلمان ایران هم‌اکنون تفکر استکبار ستیزی جهان اسلام را در برگرفته و این تفکرنگرانی‌های بسیاری را در اردوگاه دشمن رقم زده است.
وی اظهار داشت: موج بیداری اسلامی و نهضت‌های اسلامی مردم منطقه همگی با در نظر گرفتن شرع و آموزه‌های اسلامی بوده و مؤید این مطلب نیز رأی مثبت و استقبال گسترده مردم تونس در رفراندوم بازنگری قانون اساسی و اعلام حمایت آنان از گروه‌ها و احزاب اسلام‌گراست.
ذوالنور تصریح کرد: تطبیق قانون اساسی با اسلام و آموزه‌های دینی و الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله افتخارات و خواسته‌های ملت‌های اسلامی بوده و این مهم در جریان بیداری اسلامی در کشورهای تونس، مصر، لیبی، بحرین، یمن و دیگر کشورهای منطقه به خوبی قابل مشاهده و درک است.
وی افزود: هم‌اکنون انزجار و تنفر امت اسلامی از آمریکا و کشورهای غربی در قالب موج بیداری اسلامی به صورت جریانی فراگیر درآمده و این مهم بر افتخارات نظام مقدس اسلامی ایران و مردم متدین ایران اسلامی به عنوان الگودهنده این جریان فکری افزوده است.
ذوالنور عنوان کرد: هم‌اکنون جایگاه نظام مقدس اسلامی ایران به عنوان پایگاه اصلی استکبارستیزی و حق‌خواهی در جهان تثبیت شده و ملت‌های آزاده دنیا از جمهوری اسلامی به عنوان الگوی عملی خویش برای مقابله با استکبار جهانی و توطئه‌های رژیم صهیونیستی یاد می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی وظیفه همه اقشار مختلف مردم مسلمان ایران است که با بصیرت و هوشیاری همه جانبه با توطئه‌ها و اهداف برنامه‌ریزی شده دشمنان مقابله کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول