اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

13 آبان نماد استکبارستیزی دانش‌آموزان بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یوم‌الله 13 آبان نماد استکبارستیزی دانش‌آموزان بود.

13 آبان نماد استکبارستیزی دانش‌آموزان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان‌‌ و بلوچستان، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور اظهار کرد: هنر و درایت اندیشمندانه امام خمینی (ره) سبب شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
وی با بیان اینکه قشرهای مختلف از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان به پیروی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، رژیم طاغوت را سرنگون کردند، افزود: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای استکبار‌ستیزی آغاز شده و از همان ابتدا مردم پشتیبان این نظام بوده و هستند. 
وی ادامه داد: 13 آبان نمادی از پیروزی ملت ایران به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان علیه ظلم و ستم طاغوتیان است که با ایمان به خدا و رهبری امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
قربانپور نقش دانش‌آموزان را در 13 آبان بسیار ازشمند دانست و گفت: دانش‌آموزان نشان‌ دادند که به هیچ عنوان تحت سلطه استکبار نخواهند رفت و همیشه پیرو ولایت فقیه بوده و تا آخرین قطره خون خود از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند. 
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بی‌تردید انقلاب اسلامی مختص یک گروه و یا یک قشر خاص نیست بلکه تمام اقشار جامعه در آن نقش داشته‌اند. 
وی بیان کرد: لازم است تا آیین‌های یوم‌الله 13 آبان هر سال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود. 
قربانپور خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نیز باید علم و دانش خود را روز به روز افزایش دهند و در تمام صحنه‌ها برای دنیا الگو باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول