اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باخرز:

13 آبان تبلور استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار باخرز گفت: مردم متدین و ولایت‌مدار باخرز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان اوج انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش می‌گذارند.

13 آبان تبلور استکبارستیزی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین جمشیدی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: پاسداشت این روز حفظ وحدت، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و تعمیق باور آحاد جامعه به مبارزه با زورگویان را به همراه دارد.
وی با اشاره به سابقه مبارزات مردم ایران، انقلاب اسلامی را اوج بیداری و آزادی‌خواهی ملت دانست و افزود: این نهضت با شور و بصیرت مردم همچنان استمرار دارد.
فرماندار باخرز حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را تنها با حفظ وحدت کلمه و دوری از هرگونه تفرقه میسر دانست و افزود: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان زمینه برپایی راهپیمایی باشکوه 13 آبان را فراهم کنیم.
جمشیدی وظیفه نیروی انتظامی شهرستان در حفظ نظم و برقراری امنیت راهپیمایی را حساس دانست و از آموزش و پرورش شهرستان نیز خواست تدابیر لازم برای حضور به موقع و منسجم دانش‌آموزان در راهپیمایی را فراهم آورد.
وی الزام شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای استقرار دو دستگاه آمبولانس در مسیر راهپیمایی و تکلیف هلال احمر برای نصب دو تخته چادر امدادی در مسیر مذکور را از دیگر مصوبات جلسه عنوان کرد.
جمشیدی از بخشداران خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط شان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی اقدام کنند.
راهپیمایی مردم شهرستان باخرز همزمان با سراسر کشور ساعت 9صبح و در شهر باخرز در مسیر میدان امام خمینی(ره) تا مصلای امام علی(ع) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول