اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

شعار اصلی 13 آبان استکبارستیزی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: شعار اصلی روز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی استکبارستیزی و مبارزه با آمریکاست.

شعار اصلی 13 آبان استکبارستیزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید جعفر طباطبایی ظهر امروز در نشستی که به منظور تشریح برنامه‌های ادارات و دستگاه‌های شهرستان برای گرامیداشت اعیاد مبارک قربان و غدیر خم و همچنین روز 13 آبان در فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: امسال شعار استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده و در کشورهای آسیایی و آفریقایی تجلی یافته‌است.
وی افزود: از همه دستگاه‌ها خواستاریم تا با برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم این روز با حضور دانش‌‌آموزان و دانشجویان و همچنین مردم شهر، یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز را زنده نگه‌دارند.
طباطبایی در خصوص دهه ولایت که در فاصله دو عید بزرگ مسلمانان و به ویژه شیعیان یعنی عید قربان و عید غدیر خم قرار دارد گفت: دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیرخم یک دوره زمانی کوتاه با تأثیر بسیار زیاد است که باید ارزش معنوی آن را قدر دانسته و به طور شایسته آن را گرامی بداریم.
معاون فرماندار آبادان خاطرنشان کرد: این اعیاد متعلق به مردم هستند  و باید اجازه بدهیم مردم به طور خود جوش این جشن‌ها را برگزار کنند.
وی ادامه داد: بزرگداشت این روزهای پربرکت توسط مردم همیشه با کیفیت و معنویت بیشتری برگزار شده‌است.
طباطبایی در این خصوص تصریح کرد: مسئولان و ادارات باید برای برپایی این مراسم مردم را هدایت، راهنمایی و مدیریت کرده و هرگونه کمبود و کاستی را برطرف کنند تا شاهد برگزاری باشکوه جشن‌ها در این اعیاد مهم باشیم.
معاون فرماندار آبادان گفت: این دو عید به ویژه عید غدیرخم دو روز تأثیرگذار در مکتب تشیع هستند که باید از آنها برای پرکردن فاصله‌ای که تا شأن ولایت و امامت داریم نهایت بهره را ببریم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول