اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لرستان:

مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی استکبارستیزی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: استکبارستیزی با تکیه بر آموزه‌های دینی مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی ایران است.

مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی استکبارستیزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، محمد شاهرخی سه‌شنبه‌شب همایش روشنگری و بصیرت در کوهدشت، گفت: امروز سایه درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران نه تنها بر سر ملت ایران بلکه سایر کشورهای دیگر را نیز در برگرفته است.
وی افزود: یکی از توطئه‌های اصلی استکبار جهانی در مسیر مقابله با انقلاب اسلامی ایران، تلاش برای ایجاد نفاق در سطح جامعه و میان مردم و مسئولان بوده است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: استکبارستیزی با تکیه بر آموزه‌های دینی مهم‌ترین اصل انقلاب اسلامی ایران است و بر همین اساس استکبار جهانی به شدت با این نظام مخالفت می‌کند.
شاهرخی در ادامه فلسفه وجودی تشکیل بسیج را دفاع از انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای آن عنوان کرد و اظهار داشت: در همین زمینه مرجعیت ستیزی و روحانیت ستیزی و همچنین تعریف گزینشی از دین مهم‌ترین هدف دشمن از ایجاد نفاق در کشور است.
وی اظهار داشت: چرا که دشمن به خوبی می‌داند دستاورد ایجاد نفاق در کشور عدم تبعیت محض از ولایت و مخالفت با دستورات دینی و رهبری و شکستن حرمت‌ها در جامعه است.
شاهرخی گفت: در این میان فرهنگیان و دانش‌آموزان به عنوان یکی از گسترده‌ترین طیف‌های جمعیتی کشور نقش مهمی در خنثی‌سازی این توطئه و ترفند استکبار جهانی دارند.
وی افزود: تعلیم و تربیت صحیح و منطبق بر آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش موجب پرورش انسان‌های صالح و هوشمند برای آشنایی با دسیسه‌های دشمنان و مقابله با تهدیدات نرم و تهاجم فرهنگی غرب می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس 31 سال پایداری را به دنبال داشت و امروز نیز این دفاع به قدرت بازدارنده ایران اسلامی تبدیل شده است.
وی افزود: دشمنان نظام می‌دانند در صورت هرگونه تهاجم با مردمی رو به رو می‌شوند، که در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد و جان خود را هزینه می‌کنند.
شاهرخی یادآورشد: نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا به دست آمده و امروز بزرگ‌ترین دغدغه‌ کارگزاران نظام، ثابت ماندن در این مسیر است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول