اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بخشدار آبپخش:

انقلاب اسلامی در جهان رسوخ یافته است

خبرگزاری فارس: جانشین بخشدار آبپخش گفت: انقلاب اسلامی به صورت مطلوب در جهان رسوخ یافته است.

انقلاب اسلامی در جهان رسوخ یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباس خنده‌می ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسم 13 آبان در آبپخش اظهار داشت: روز سیزدهم آبان در واقع یادآور سه رویداد تبعید امام (ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.
وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مهم‌ترین رخداد 13 آبان است و به پاس رشادت‌های تاریخ انقلاب اسلامی باید 13 آبان را گرامی بداریم.
خنده‌می بر ضرورت حضور در راهپیمایی این روز تاکید کرد و گفت: تمام شرایط باید برای حضور باشکوه همه آحاد و اقشار در این روز فراهم شود.
این مسئول با بیان اینکه 13 آبان متعلق به همه است، عنوان داشت: از تمام مدیران بخش آبپخش می‌خواهیم در راهپیمایی 13 آبان حضور یابند و با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌های این روز در ذهن جوانان زمینه رشد ایشان را فراهم آورند.
جانشین بخشدار آبپخش با بیان اینکه گرامیداشت 13 آبان پیوندی عمیق بین نسل‌های پس از انقلاب است، تصریح کرد: آشنایی نسل امروز با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب آنها را در مقابل تهدیدهای دشمن بیمه می‌کند.
خنده‌می بیان داشت: هر کدام از مناسبت‌های 13 آبان در سال‌های متوالی سنگری به سنگرهای نظام اضافه کرده و حضور مردم را بیش از گذشته نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: امیدواریم دانشجویان و دانش‌آموزان و عموم مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان حماسه‌ای دیگر که در راستای تقویت آرمان‌های انقلاب خلق کنند.
خنده‌می در بخش دیگری از سخنان خود تبعید امام خمینی (ره) را فرصت مناسبی در راستای اجرای برنامه‌های مختلف و تاثیر گذار برای پیروزی نهایی انقلاب اسلامی دانست و افزود: تبعید امام راحل فرصتی را در راستای طراحی‌های مختلف و لازم برای پیروزی انقلاب ایجاد کرد.
جانشین بخشدار آبپخش، رشد بیداری ملت‌های جهان را عامل مناسبی برای حضور گسترده‌تر در راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد و یادآور شد: این حضور بی‌تاثیر در بیداری ملت‌های منطقه نیست، چرا که انقلاب اسلامی به صورت مطلوب در جهان رسوخ یافته است.
خنده‌می افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) نشانگر بالا بودن بینش سیاسی و تفکر ناب اسلامی آنان بوده و همین امر سبب شده تا جنبش‌های دانشجویی در طول تاریخ انقلاب تاثیرگذار باشند.
وی تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان شهر آبپخش ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز جمعه از میدان امام حسین شهر آبپخش تا جایگاه نمازجمعه این شهر با حضور پرشور شهروندان آبپخشی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول