اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم:

دانشجویان در میدان مبارزه با استکبار تماشاچی نباشند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم گفت: دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار تماشاچی نباشند بلکه با تمام قدرتی که دارند وارد میدان شده و سهم خود را در مبارزه با ملت ایران به خوبی ایفا کنند.

دانشجویان در میدان مبارزه با استکبار تماشاچی نباشند
بهزاد معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان کشور ما مملو از آمریکایی‌هایی بود که هرچه می‌خواستند انجام می‌دادند و به نام سفارتخانه، لانه جاسوسی در کشورمان ایجاد کرده بودند.
وی افزود: دانشجویان با تفکر روشنی که داشتند سعی کردند در مقابل این ظلم بایستند و دست بیگانگان را از کشور کوتاه کنند.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم خاطرنشان کرد: این موضوع به ما می‌فهماند که دانشجویان با ایجاد تشکل و وحدت با یکدیگر با هر ظلمی می‌توانند مقابله کنند.
وی گفت: امروز نیز که وزیر امور خارجه آمریکا صحبت از ایجاد سفارت مجازی در کشورمان می‌کند، پیام دانشجویان این است که همانطور که دانشجویان ابتدای انقلاب سفارت شما را که لانه جاسوسی بود تسخیر کردند، امروز نیز سفارت مجازی را فتح خواهند کرد.
معبودی اظهار کرد: در دیداری که اخیرا با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان فرمودند که دانشجویان نباید تصور کنند که دشمن متوقف شده است، دشمن هیچگاه متوقف نخواهد شد.
وی عنوان کرد: ما دانشجویان، به ویژه دانشجویان بسیجی، باید با بصیرت در مقابل هرگونه توطئه دشمن بایستیم و با فعالیت دشمن در هر میدانی مقابله کنیم.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم ادامه داد: اگر اوباما که امروز تصور می‌کند با تحریم و فشار سیاسی می‌تواند خدشه‌ای به نظام ما وارد کند، رجوعی به گذشته داشته باشد، خواهد دید که ملت ایران هیچگاه با اینگونه فشارها از صحنه خارج نخواهد شد.
وی بیان کرد: شکل‌گیری انقلاب‌های منطقه‌ای و جنبش وال استریت در اروپا و آمریکا موید این موضوع است که در تمام دنیا مردم به مرحله‌ای رسیده‌اند که از استکبار و سلطه قدرت‌ها خسته شده‌اند.
معبودی علت شیطنت‌های آمریکا در مقابل ایران را ناتوانی در حل معضلات داخلی دانست و افزود: اوباما اگر می‌توانست کاری انجام دهد؛ مشکلات داخلی کشور خود را حل می‌کرد.
وی تصریح کرد: در حالی که مردم آمریکا از نظام سرمایه‌داری به ستوه آمده‌اند، دولت این کشور در تلاش است با تهمت زدن به ملت‌های دیگر روی ناتوانی خود سرپوش بگذارد.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم گفت: ترفندهای آمریکا به نتیجه‌ای نمی­رسد چراکه دولتی که در داخل با مردم خود مشکل دارد، در خارج از مرزهایش راه به جایی نخواهد برد.
وی خاطرنشان کرد: مردم آمریکا امروز در خیابان‌های این کشور فریاد می‌زنند که اوباما را نمی‌خواهند اما او همچنان در پی اتهام‌زنی و زورمداری در بین ملت‌های جهان است.
معبودی ادامه داد: آمریکا همواره خوی استکباری خود در مقابل ملت ایران را حفظ کرده و در فتنه 88 نیز عده‌ای خیال می‌کردند که آمریکا در حاشیه است اما در واقع صحنه‌گردان اصلی بود.
وی افزود: آرزوی من به عنوان یک دانشجوی بسیجی این است که روزی تمام دانشجویان بسیجی شده و متحد با هم، به افرادی که قصد تعرض دارند ثابت کنند که هیچ کاری از دستشان ساخته نیست.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم اظهار کرد: دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار هیچگاه میدان را خالی نکرده و این پرچم را همواره نگه داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه توان دانشجویان برای مقابله با استکبار بسیار بالا است، گفت: دانشجویان در مقابله با استکبار جهانی از مبارزه ترسی ندارند.
معبودی خاطرنشان کرد: باید از دانشجویان خواست که در این عرصه تماشاچی نبوده و با تمام قدرتی که دارند وارد میدان شوند و سهم خود را در مبارزه ملت ایران علیه استکبار به خوبی ایفا کنند.
وی افزود: اگر کرسی‌های آزاداندیشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در دانشگاه‌های سراسر کشور اجرا شود توان و بصیرت دانشجو در مقابله با تمام تهدیدات داخلی و خارجی به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم ادامه داد: باید شرایطی فراهم کرد تا دانشجو فهم سیاسی پیدا کند و در موقعیت‌های مقتضی موضع‌گیری درستی نسبت به مسائل کشور و جهان داشته باشد.
وی در پایان اظهار کرد: این مملکت با رهبری مقام معظم رهبری هیچگاه به شکست نمی‌رسد چراکه ایشان پشتوانه‌ای چون خدا و امام زمان(عج) دارند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول