اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

امید جنبش وال‌استریت و بیداری اسلامی به 13 آبان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با بیان اینکه روز زوال آمریکا از 13 آبان 58 آغاز شد، گفت: امروزه چشم امید جنبش وال‌استریت و بیداری اسلامی به راهپیمایی 13 آبان و فریاد استکبارستیزی ملت ایران است.

امید جنبش وال‌استریت و بیداری اسلامی به 13 آبان است
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در آستانه راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: ۱۳ آبان در تاریخ تحولات ایران روزی است که سه حادثه بسیار بزرگ و فراموش نشدنی را در دل خود جای داده است.
وی تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام را یاد‌آور شد و گفت:  این حرکت دانشجویان به‌قدری مهم بود که حضرت امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند :"در حقیقت تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دومی بود که در کشور رخ داد".
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت با بیان اینکه سفارت امریکا در کشور ما یک لانه جاسوسی بود که سفیر امریکا و همکارانش در آن جاسوسی می‌کردند، ابراز داشت: اسنادی که بعد از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان  به‌دست آمد نشان داد که چه خیانت‌هایی در این لانه جاسوسی علیه ملت ایران شکل گرفت.
عبودی تصریح کرد: مردم ایران به‌ویژه نسل جوان از آغاز انقلاب تاکنون استکبار جهانی که در راس آن امریکا بوده را دشمن اساسی خود می‌دانند و شعارشان در تمامی راهپیمایی‌ها و تجمعات و محافل و مجالس مرگ بر آمریکا بوده و خواهد بود.
امام جمعه باشت بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا زمانی که گوش و ذهن مردم ما پر از تنفر از امریکا باشد و بر زبان مردم شعار مرگ بر امریکا باشد این قدرت استکباری هیچ‌گاه نمی‌تواند بر این کشور و ملت مسلط شود.
وی اضافه کرد: موج بیداری اسلامی که نزدیک به یکسال است در کشور های منطقه آغاز شده الهام گرفته از تنفر و انزجاری است که ملت‌ها به خصوص ملت ایران نسبت به امریکا دارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت با بیان اینکه موج تنفر و انزجار به کشورهای اروپایی و امریکایی نیز کشیده شده، بیان داشت: نماد این تنفر جنبش وال استریت است که علیه نظام سرمایه‌داری در کشورهای اروپایی و امریکایی صورت گرفته و سبب وحشت سران استکبار شده است.
عبودی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران یک روزه و یکساله نیست، ابراز داشت: استکبار با ملت ایران دشمنی دیرینه داشته به‌طوری که در قبل از انقلاب کشور را از هر جهت فلج کردند و بعد از انقلاب نیز تا هرجا که توانستند به کشور ضربه زدند.
امام جمعه باشت خاطرنشان کرد: ملت ایران می‌داند که عزت و شرف ما در این است که در مقابل کشورهای استکباری ایستادگی کنیم زیرا ما پیرو سیدالشهدا هستیم که فرمودند :"زیر بار ذلت نمی‌رویم".
وی بیان کرد: به حول و قوه الهی روزی می‌رسد که سران استکبار به‌ویژه امریکا همانند دیکتاتورهای منطقه سرنگون شوند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت تصریح کرد: راهپیمایی امسال 13 آبان به دلیل خیزش‌های اسلامی در منطقه و جنبش وال استریت در کشورهای اروپایی و امریکا از اهمیت خاصی برخوردار است.
عبودی از مردم همیشه در صحنه باشت دعوت کرد تا با حضور پر شور در راهپیمایی روز 13 آبان، باشکوه‌تر از سال‌های قبل خشم و انزجار خود از کشورهای استکباری را نشان دهند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول