اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

13 آبان مصداق پایداری ملت ایران در برابر استکبار است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: 13 آبان‌ ماه مصداقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

13 آبان مصداق پایداری ملت ایران در برابر استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه این بیانیه آورده است؛ در صحنه حوادث و رخدادها، 13 آبان‌ ماه مصداقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.
این بیانیه حاکی‌است: تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حماسه‌ساز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مرکز فرماندهی و مدیریت براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال 1358 حوادث تاریخ‌ساز هستند که شعار مبارزه ایرانیان غیور و غیرتمند علیه قدرت‌هایی زورگو و سلطه‌جو را همواره در معرض دید جهانیان قرار داده‌ است.
در ادامه این بیانیه آمده است: 13 آبان و حوادث آن سند محکم مبارزات ملت ایران علیه قدرت‌هایی زورگو و سلطه‌جو به ویژه آمریکای جنایتکار و تجاوزگر و جهاد بی‌امان و خستگی‌ناپذیر ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های متعالی و سعادت بخش دینی، ملی و انقلابی است.
این بیانیه می‌افزاید: درایت و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت‌ بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالت‌خواهی در جهان کفرزده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه این بیانیه آورده است: این دستاورد سترگ و حقیقتی انکارناپذیر به گونه‌ای برجسته و ملموس فراروی وجدان‌های بیدار و تشنه عدالت و آزادی قرار گرفته است.
این بیانیه اضافه کرده است: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت‌امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری آموخته است.
این بیانیه خاطرنشان می‌کند: ملت ایران اسلامی در این راستا، ضمن رصد هوشمندانه رویکرد‌ها و رفتارهای آمریکا و دیگر دشمنان خود، تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه حاکمان کاخ سفید تغییر نکرده و آنان به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور و جبران جنایات بی‌شمار تاریخی آنها علیه خود اطمینان و اعتماد پیدا نکنند، همچنان دشمن شماره یک ایران اسلامی به شمار رفته و پیشتازی خود را در مصاف با مستکبران و زورگویان حفظ خواهند کرد.
این بیانیه حاکی‌ است: ملت عظیم‌الشان ایران اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ و عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی می‌دانند و در میدان نبرد جدیدی که قدرت‌های خیره سر و زورگو، تحت سیطره و راهبری آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران گشوده‌اند، با حضور عالمانه و فداکارانه خود همانند هشت سال دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت نظامی، شکست سخت دیگری را به دشمنان نادان و ناتوان خود تحمیل می‌کند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان استان کردستان در ادامه این بیانیه آحاد و اقشار مختلف استان به ویژه نسل بالنده، شاداب و آینده‌ساز جوان کشور به منظور نمایش تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و همه شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی را به شرکت هرچه گسترده‌تر در راهپیمایی عظیم 13آبان فرا خوانده است.
در پایان این بیانیه آمده است: امیدواریم حضور انبوه و حماسه‌ساز انسان‌های مؤمن و از جان گذشته دشمنان اسلام را از تسلط بر جهان اسلام ناامید ‌سازد و نقشه‌های شیطانی آنان را خنثی سازد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول