اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حفاظت فیزیکی صورت گرفت؛

تجهیز گمرک زنجان به دوربین‌های مدار بسته

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گمرک زنجان گفت: به منظور تسهیل در حفاظت فیزیکی و امنیت کامل کالاها دوربین‌های مداربسته در گمرک زنجان نصب شده است.

تجهیز گمرک زنجان به دوربین‌های مدار بسته
میر هاشم سید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تجهیز گمرک زنجان به اتاق مانیتورینگ و دوربین‌های کنترلی با بیش از 200 میلیون تومان اعتبار صورت گرفته است.
وی با اشاره به با افتتاح انبار بزرگ گمرک زنجان به مساحت یک هزار و 260 متر خاطرنشان کرد: این انبار به منظور تخلیه بارها بهره‌برداری می‌شود.
مدیرعامل گمرک زنجان با بیان اینکه محوطه گمرک زنجان از پنج هکتار به 20 هکتار افزایش یافت، تصریح کرد: افزایش 15 هکتاری گمرک زنجان موجب توسعه و گسترش عملکرد آن می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه انبار دیگری در سال جاری تجهیز شده و در حال حاضر مورد بهره‌برداری است، اضافه کرد: مساحت این انبار نیز 540 متر است.
سید احمدی با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان اداری و درب خروجی 800 متر به ساختمان اداری گمرک زنجان اضافه شده است، ادامه داد: این ساختمان و درب خروجی گمرک زنجان با اعتبار 1.5 میلیارد تومان به اتمام رسید.
وی همچنین در ادامه سخنان خود در زمینه کاهش زمان تشریفات گمرک اظهار داشت: صادرات کالاهایی که نیاز به مجوز سازمان‌ها و نهادهای دیگری نداشته باشد با داشتن برگ سبز در عرض نیم ساعت صادر می‌شود.
مدیرعامل گمرک زنجان اضافه کرد: واردات کالاها نیز توسط گمرک زنجان با آماده شدن حقوق گمرکی و اسناد و ... در عرض یک روز کاری وارد می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول