اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان کرمان:

بانک نقاشی کودکان کرمان 30 هزار اثر دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: 30 هزار برگه نقاشی با عنوان‌های مختلف در بانک نقاشی کودکان کانون پرورش فکری کودکان کرمان نگهداری می‌شود.

بانک نقاشی کودکان کرمان 30 هزار اثر دارد
مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به راه‌اندازی سیستم نرم‌افزاری کانون در سال 87 اظهار داشت: 450 هزار جلد کتاب با بیش از 6 هزار عنوان در 38 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان وجود دارد.
وی افزود: در هفت ماهه گذشته سال جاری 13 هزار جلد کتاب به اعضای کانون امانت داده شده است.
گنجعلیخانی با بیان اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 130 هزار جلد کتاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خریداری شده است، افزود: این کتاب‌ها در قالب 50 هزار بسته فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش تهیه شده است و در مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان در مدارس به فروش می‌رسد.
وی با بیان اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی در تمام مراکز کانون استان کرمان برنامه معرفی کتاب اجرا می‌شود، عنوان کرد: در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان غرفه کتاب‌های کانون دایر می‌شود.
گنجعلیخانی از توزیع رایگان 7 هزار جلد کتاب در جشنواره یک هفته با کانون در کرمان خبر داد.
وی تصریح کرد: 30 هزار برگه نقاشی با عنوان‌های مختلف در بانک نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان نگهداری می‌شود.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با بیان اینکه جشنواره رضوی هر ساله در هشت بخش برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، از ارسال 140 اثر به بخش قصه، 120 اثر به بخش کتاب‌سازی و 60 اثر به بخش نشریه دیواری این جشنواره خبر داد.
گنجعلیخانی بیان داشت: 103 اثر به بخش نامه‌ای به امام رضا (ع)، 72 اثر به شعر و داستان، 47 نقاشی، شش سی‌دی عکس و 12 عکس به بخش عکس و نقاشی و 140 اثر به بخش نقاشی «تصویری از حدیث رضوی» ارسال شده است.
وی ابراز داشت: در سال جاری چهار کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در جشنواره‌های مختلف کشور برگزیده شدند.
گنجعلیخانی با بیان اینکه در سال جاری 56 اثر نقاشی از اعضای کانون کرمان به مسابقات بین‌المللی راه یافت، از راه‌یابی فیلم بازی کودکان به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به جشنواره فیلم فجر خبر داد.
وی تصریح کرد: دومین جشنواره بازی‌های محلی استان کرمان در سال جاری به صورت منطقه‌ای در جیرفت برگزار می‌شود و علاوه بر کرمان افرادی از پنج استان دیگر به صورت عملی بازی‌های محلی را ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول