اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز 13 آبان؛

کودکان شهرکردی دشمنی آمریکای جنایتکار را به تصویر می‌کشند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه نقاشی امیدان بسیجی با موضوع آمریکا شیطان بزرگ، دشمن کودکان در محل اجرای مراسم روز 13 آبان در شهرکرد برگزار می‌شود.

کودکان شهرکردی دشمنی آمریکای جنایتکار را به تصویر می‌کشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی بعدازظهر امروز در جمع دانش‎آموزان بسیجی شهرکرد، اظهار داشت: در روز 13 آبان سه رخداد مهم در سال‌های متفاوت اتفاق افتاده است که هر یک از این سه رخداد مهم رویکرد استکبار‌ستیزی دارد.
وی افزود: یکی از مناسبت‌های 13 آبان تبعید حضرت امام خمینی(ره) است که به دلیل انتقاد ایشان از لایحه کاپیتولاسیون بود که دشمن با مشاهده انتقاد شدید امام که ناشی از بیداری ایشان بود این انتقاد را مانع رسیدن به اهداف خود دید که تصمیم گرفت امام را به ترکیه تبعید کند.
مرادی به حادثه به شهادت رساندن دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران در 13 آبان سال 57 اشاره و بیان داشت: یکی دیگر از مناسبت‌های روز 13 آبان به علت این حادثه روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: زمانی که دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان 57 در دانشگاه تهران راهپیمایی کردند، رژیم شاه با آنها درگیر شد و آنها را به شهادت رساند که این حادثه در زمان نخست وزیری شریف امامی اتفاق افتاد.
وی با بیان اهمیت این سه رخداد تاریخی کشور، گفت: باید به روز 13 آبان اهمیت داده شود و گرامیداشت 13 آبان برای تدام انقلاب و نظام ضروری است.
مرادی بر تشکیل کمیته‌های قوی و برنامه‌های بهتر برای گرامیداشت این روز تاکید کرد و گفت: علاوه بر حضور دانش‌آموزان و دانشجویان، اطلاع‌رسانی گسترده و بیشتر برای حضور مردم ضروری است.
وی از حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد و افزود: برگزاری نشست عمومی معرفتی اعضای حلقه‌های صالحین با حضور ائمه جمعه، نشست روشنگری در مدارس با موضوع بیداری اسلامی و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز به یاد شهید مرحمت بالازاده، سهام خیام و 36 هزار شهید دانش‌آموز از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در  هفته بسیج دانش‌آموزی است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه چهارمحال و بختیاری از اجرای مسابقه نشریه دیواری با موضوع جهاد اقتصادی و برگزاری جلسه هم اندیشی دانش آموزان نخبه بسیجی با استاندار و فرماندار خبر داد و گفت: در این هفته انجمن‌های علمی در واحدهای مقاومت و پایگاه‌های علمی راه‌اندازی و ساماندهی می‌شوند.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول