اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

ملت ایران زیر چتر استعمار نمی‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: ملت ایران زیر چتر فتنه و استعمار نمی‌رود.

ملت ایران زیر چتر استعمار نمی‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی شب گذشته در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: دشمنان نظام به عدم حضور ملت دل بسته بودند ولی با لطف الهی و بیداری مردم با حضور باشکوه و برنامه‌ریزی مدون و ساماندهی شده ملت ایران مواجه شدند که استوارتر از گذشته با مشت آهنین در برابر فتنه آنها ایستادگی کردند.
وی افزود: هر روز که از عمر نظام می‌گذرد به عزت و افتخارات انقلاب افزوده می‌شود و به برکت این نظام است که بیداری اسلامی در منطقه رخ داده و در حال منور کردن جهان است و از دستاورد مهم آن نیز صدور انقلاب نه تنها به منطقه بلکه به کشورهای اروپایی تا قلب آمریکاست.
مهدوی بیان کرد: امروز چشم همه ملت‌های منطقه به حضور ما در این مناسبت‌ها دوخته شده است پس ضروری است امسال حضور ما در صحنه باشکوه‌تر و متجلی‌تر از سال‌های گذشته بوده و با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برجسته‌تر اجرا شود.
وی تصریح کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق سعی داشتند تا با حرکت مخملی و ظاهری فتنه‌ای که در دیگر کشورها اجرا کردند در ایران نیز پیاده کنند و بر این اساس دنبال بهانه‌ای برای اجرا نقشه خود بودند که انتخابات دهم ریاست جمهوری این بهانه را به دست آنها داد ولی عنایت الهی بار دیگر شامل حال مردم ایران شد.
فرماندار بابل اظهار داشت: مردم الهی ایران در مقابل این فتنه نیز حماسه دیگر آفریدند و به دنیای کفر ثابت کردند که نمی‌توانند در ایران چتر فتنه و استعمارگری خود را بگسترانند و بار دیگر به جهانیان فهماندند که اینجا سرزمین ایران و دلاورمردان است که همه وجودشان حفظ هویت دینی، انقلابی و حرکت در مسیر ولایت است.
مهدوی افزود: همیشه می‌توان بصیرت را در این نظام مشاهده کرد چه امروز و چه 9 دی سال 1388زیرا مردم تا متوجه شدند منافع ملی و اسلامی‌شان به خطر افتاده است دیگر پیر و جوان نکرده و با همه وجود به میدان آمدند.
وی بیان کرد: شایسته است ما نیز برای برگزاری این حماسه بزرگ با تمام امکانات به میدان آمده و در اجرای برنامه‌ها کوتاهی نکنیم.
انتهای ‌پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول