اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی انار:

روحانیان از نفوذ فتنه‌گران به مجلس جلوگیری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان انار گفت: روحانیان باید با بصیرت‌افزایی از نفوذ عناصر فتنه‌گر سال 88 و جریان انحرافی در مجلس آینده جلوگیری کنند.

روحانیان از نفوذ فتنه‌گران به مجلس جلوگیری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در گردهمایی روحانیان طرح هجرت، مستقر و ائمه جماعات شهرستان انار اظهار داشت: موج بیداری اسلامی و قیام مردم آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی فرصت بسیار خوبی است که علما و اندیشمندان با تبیین اسلام ناب محمدی (ص) نظام اسلامی را بهترین گزینه بر جایگزینی دیکتاتوری و سرمایه‌داری معرفی کنند.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه برگزار می‌شود، افزود: روحانیان باید با روشنگری و بصیرت‌افزایی از نفوذ عناصر فتنه‌گر سال 88 و جریان انحرافی در مجلس آینده جلوگیری کنند.
منتظری از ثبت‌نام بیش از 40 نفر در مسابقه تفسیر قرآن کریم "نور‌الهدی" در شهرستان انار خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مراکز قرآنی و اعلام از تریبون نماز جمعه و اطلاع‌رسانی عمومی این نام‌نویسی صورت گرفت.
وی عنوان کرد: این مسابقه تفسیر در دو مقطع جز 11 و 12 و جز 13 و 14 و به صورت آزمون حضوری "چهارگزینه‌ای - تشریحی" و چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود.
منتظری گفت: ثبت‌نام و صدور کارت آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت تلاوت انجام می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول