اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جریان فتنه در طرح سوال از رئیس‌جمهور دست دارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دست داشتن جریان فتنه 88 در طرح سوال از رئیس‌جمهور کاملا مشهود است.

جریان فتنه در طرح سوال از رئیس‌جمهور دست دارد
جواد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به مدارک و اسناد مربوط به جریان فتنه سال 88 و منشأ آن، طرح سوال از رئیس‌جمهور طرحی از پیش تعیین شده و با نیات و مقاصد سیاسی مشخص انجام گرفته است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس‌جمهور را پنجمین تاکتیک این جریان در راستای ضربه‌زدن به نظام دانست و افزود: جریان فتنه پس از انتخابات با تاکتیک‌هایی چون حضور نیافتن در مراسم تنفیض، ترک مراسم تحلیف، عدم تشکیل کابینه و ایجاد وقفه در حرکت قطار دولت، بحران‌ها و شورش‌های پس از انتخابات 88 و در نهایت با پنجمین تاکتیک خود یعنی طرح سوال از رئیس‌جمهور در راستای بحث کفایت رئیس‌جمهور، سعی در تخریب دولت و نظام داشته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس‌جمهور را طرحی از قبل طراحی شده دانست و اظهار داشت: طراحان و عاملان این طرح از قبل آماده‌سازی‌ها و اقداماتی انجام داده بودند و در مدت زمانی که رئیس‌جمهور خانه‌نشین شد، فرصت مناسبی برای طرح این مسأله به دست آوردند.
کریمی هدف نهایی از مطرح کردن چنین مسائلی را از کار انداختن دولت ارزیابی کرد و گفت: جریانات دست‌اندرکار طرح سوال از رئیس‌جمهور در راستای این عقیده که کشور باید بر اساس تفکرات و عقاید آنها اداره شود، با هدف فراهم کردن مقدمات از کار انداختن دولت و در نهایت اقدام در راستای سقوط دولت دست به طرح سوال از وی نموده‌اند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی به عنوان شرایط خاص و حساس منطقه‌ای اظهار داشت: در شرایط کنونی منطقه با توجه به ایجاد جریان موج بیداری اسلامی و به پا خواستن مردم آمریکا و اروپا تحت عنوان جنبش وال استریت و نقش جمهوری اسلامی ایران در این جریانات مشهود است.
وی ایران را به نوعی الگوی جریان بیداری اسلامی در منطقه ارزیابی کرد و گفت: در چنین شرایطی و با توجه به نقش ایران به عنوان الگو و همچنین ارائه دهنده نقشه راه به کشورهای مسلمان منطقه، عملکرد ایران در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در این شرایط خاص منطقه‌ای و بین‌المللی، طرح سوال از رئیس‌جمهور کشور کاملاً بر خلاف مصلحت و منافع نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کریمی افزود: جریان فتنه این بار هم همانند سایر تلاش‌های انجام داده در راستای تضعیف نظام، نتیجه‌ای از طرح سوال از رئیس‌جمهوری و سعی در بی‌کفایت نشان دادن دولت نمی‌برد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول