اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / فرمانده کل سپاه در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید‌ شوشتری:

مردم در فتنه ۸۸ پای ولایت و اندیشه اسلامی ایستادند

خبرگزاری فارس: فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:مردم در فتنه 88 نشان دادند که ‌پای ولایت و اندیشه اسلامی ایستادند گفت: فتنه 88 و پایداری مردم در آن درگیری‌های ‌سیاسی ‌پیام‌های ارزشمندی داشت.

مردم در فتنه ۸۸ پای ولایت و اندیشه اسلامی ایستادند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری در دومین کنگره سرداران، امیران و 2 هزار و 300 شهید شهرستان نیشابور و دومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار نورعلی شوشتری و ایثارگران مجتمع فولاد نیشابور در مجموعه فرهنگی ورزشی رفانیر این شهر‌ اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و مردم درس استقامت و پایداری را از شهدا یاد گرفتند.
وی افزود: در فتنه 88 تمام دشمنان داخلی و خارجی به نابودی انقلاب اسلامی دل‌ بسته بودند و این دفاع جانانه مردم از ارزش‌ها سبب شد که خدای متعال نصرت‌های خود را برای این انقلاب محقق کند.
جعفری فتنه 88 و مقاومت و پایداری مردم در آن درگیری‌های فکری و سیاسی را دارای پیام‌ها و نتایج ارزشمندی دانست و تاکید کرد: حماسه 9 دی کم‌تر از دفاع مقدس نبود و مردم در این حماسه خوب درخشیدند و پای ولایت فقیه و اندیشه‌های اسلامی ایستادگی کردند.
این فرمانده نظامی ارشد کشور گفت: ما در اول انقلاب یک حادثه بزرگ و سرنوشت‌ساز به نام جنگ تحمیلی داشتیم که هر چند خسارت‌های بالایی در آن متحمل شدیم ولی این دوران طلایی و درخشان به‌غیر از پیروزی‌های نظامی خود در آن دوران نتایج معنوی و مستمری در طول انقلاب اسلامی داشته است که امروزه به اثرات و برکات آن پی می‌بریم.
جعفری با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) نسبت به محکم شدن ریشه‌های انقلاب در جنگ تحمیلی، اضافه کرد: در آن زمان خیال ما این بود که کلام امام برای دل‌گرمی مردم است ولی اکنون به اشتباه خود پی برده و سخن نافذ و آینده‌بین امام خمینی را مشاهده می‌کنیم و درس می‌گیریم.
وی اظهار داشت: ملت ایران ثابت کردند فقط ادعای دین داشتن، لقلقه زبان آنها نیست که اولویت برای آنها، یاری کردن دین خدا و معنویت‌گرایی و این بزرگترین افتخار برای ملت ایران است.
جعفری خاطرنشان کرد: نیشابور شهر دلاورخیزی است که به دفاع از ولایت و اسلام در تاریخ معروف بود و تقدیم 2300 شهید گواه بزرگی بر این موضوع است.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به لطف خدا هر روز در راه محقق شدن اهداف انقلاب اسلامی قدم بر می‌داریم.
جعفری تاکید کرد: به لطف الهی معنویت‌گرایی در جوانان رشد پیدا کرده و عشق نسل جوان امروز به معنویات، عمیق‌تر از دوران اول انقلاب است.
وی بیان کرد: راه الهی احتیاج به جانبازی و شهادت دارد و خداوند این راه را به تجارت مومنان تعبیر می‌کند.

*انقلاب اسلامی نتایج گسترده‌ای در جهان داشته است
سردار جعفری گفت: انقلاب اسلامی در عمر کوتاه خود نتایج عظیم و گسترده‌ای را در جهان داشته است.
فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ایرانیان به خود می‌بالند پرچم‌دار انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در جهان هستند که از خدا می‌خواهیم این توفیق هدایت و پیمودن راه الهی را از مردم ایران سلب نکند.
جعفری تصریح کرد: هر فرد مومن انقلابی که دل در گرو اسلام و انقلاب اسلامی دارد که این دو از هم جداشدنی است، باید این مسیر و فرهنگ و اهداف را به دیگران توصیه کند.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا کشور به موفقیت‌های اقتصادی و معیشتی دست پیدا نکند، گفت: کشور به موفقیت‌های خوبی در تامین معیشت مردم رسیده است.
جعفری افزود: زندگی چندروزه می‌گذرد ولی خوشا به حال کسانی که فلسفه خلقت آدمی را فهمیدند و در مسیر درست که مسیر الهی است، حرکت می‌کنند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول