اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

اعتراف وزیر خارجه آمریکا سند رسوایی عناصر فتنه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اعتراف وزیر امور خارجه آمریکا در حمایت از فتنه 88 سند روشنی بر وابستگی سران فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 و در عین حال بزرگ‌ترین سند رسوایی برای آنان است.

اعتراف وزیر خارجه آمریکا سند رسوایی عناصر فتنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ایلام اظهار داشت: اظهارات صریح و روشن مسئول سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا هیچ ابهامی را باقی نگذاشت که سیاست‌سازان رژیم آمریکا و سران آدمکش و جنایتکار رژیم جعلی صهیونیست صحنه‌گردان اصلی فتنه بودند و مدیریت این فتنه بزرگ و پیچیده در کاخ سفید و اطاق‌های فکر واشنگتن و تلاویو است.
وی ادامه داد: سخنان کلینتون این حقیقت را برای همه روشن کرد که سران فتنه 88 و حامیان آنها با هماهنگی کامل و ارتباط مستقیم با دشمنان سازماندهی شده برای سقوط نظام ولایی که بزرگ‌ترین میراث امام بود با آنان هم‌صدا شدند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: آنان تلاش کردند تا این نظام که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و درد و رنج جانبازان سرافراز است را نابود کرده و به موزه تاریخ بفرستند.
لطفی تصریح کرد: فتنه‌گرانی که برخی از آنان در کسوت روحانیت با شعارهای عوام‌فریبانه و منادیان دروغین خط امام ماهیت کثیف خود را در دشمنی با امام، نظام و رهبری رو کردند و با دشمنان امام و امت همنوا شده و تمام تلاش خود را صرف برچیدن نظام اسلامی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اما سران فتنه و حامیان خارجی آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و مجموعه‌های ضد انقلاب، رهبری و ملت ایران هرگز تصور نمی‌کردند ملت ایران با تبعیت از مقتدای حکیم خویش با حضور حماسی 9 دی بساط فتنه‌گران را برق‌آسا جمع کنند و به زباله‌دان تاریخ بفرستند و رسوایی، ذلت، خواری و شرمساری را برای آنان به ارمغان بیاورند.
وی ادامه داد: امروز سران فتنه منفورترین چهره‌ها در میان ملت بزرگ ایران هستند و ملت آنها را خائنین به امام و آرمان‌های شهیدان می‌دانند و بدون تردید در بین مردم جایگاهی ندارند.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز شهادت امام نهم اشاره کرد و گفت: امام جواد جوان‌ترین امام از میان ائمه معصومین است.
وی ادامه داد: این امام با عمر کوتاه خود در دوره‌های که فرقه‌های مختلف اسلامی و غیر اسلامی بروز و ظهور یافتند وارد عرصه بحث‌های علمی با آنان شد.
وی همچنین به سالروز شهادت محمدحسین فهمیده اشاره کرد و گفت: سالروز شهادت محمدحسین فهمیده روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: یکی از ره‌آوردهای دوران دفاع مقدس تربیت نوجوانان برومندی همانند شهید فهمیده بود.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول