اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

هیچ‌یک از گروه‌های اصولگرا به دنبال سهم‌خواهی در مجلس نیستند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر وجود وحدت بین گروه‌ها و جریان‌های اصولگرا گفت: هیچ‌کدام از گروه‌های اصولگرا به دنبال سهم‌خواهی در انتخابات مجلس نیستند.

هیچ‌یک از گروه‌های اصولگرا به دنبال سهم‌خواهی در مجلس نیستند
حمیدرضا ترقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد بر وجود وحدت بین گروه‌های اصولگرا حول محور کمیته 8+7 در انتخابات آتی مجلس تاکید کرد و اظهار داشت: بحث‌ها بیشتر در ارتباط با مصداق‌هایی می‌شود که به منشور اصول‌گرایی ربط دارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یکی از بندهای منشور اصول‌گرایی را تاکید بر مقابله با فتنه‌گران خواند و افزود: گروهی از اصول‌گرایان بر این عقیده هستند که آیا بند مقابله با فتنه‌گران، ساکنین و یا کسانی که به اشتباه مواضعی در ارتباط با فتنه 88 را گرفته‌اند را شامل می‌شود یا نه.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از بندهای منشور اصول‌گرایی مقابله با اشرافی‌گری است و در این موضوع هم جمعی بر این عقیده هستند که گرایش برخی نمایندگان مجلس به سمت هاشمی و یا حمایت هاشمی از بعضی نامزدان دلیلی بر اشرافی‌گری است بنابراین بحث‌ها نه بر روی وحدت بلکه بر روی مصداق‌هایی این چنینی است.
عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با رد ادعای سهم‌خواهی در انتخابات مجلس دهم از سوی جبهه پایداری بیان داشت: از اظهاراتی که از سوی افراد منتسب به جبهه پایداری بیان شده است مسئله سهم‌خواهی را استنباط نمی‌کنم اما اگر به دنبال این موضوع هستند تنها راه، حضور در کمیته هشت نفره است.
وی سیاست جریان‌هایی همانند جریان انحرافی و گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات آینده مجلس را سرمایه‌گذاری بر روی مهره‌های سفید و فاقد سابقه سیاسی مشخص دانست و اظهار داشت: این گروه‌های معتقد هستند که اگر از مهره‌های سفید حمایت کنند این مهره‌ها بهتر می‌توانند مانع شناسایی آنان توسط شورای نگهبان شود و در مجلس نفوذ کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی توجه بیشتر شورای نگهبان بر روی استفاده جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان از افراد بدون سابقه برجسته سیاسی را خواستار شد و افزود: استراتژی آنان مبنی بر استفاده از مهره‌های سفید برای ورود به مجلس متمرکز بر استان‌ها و شهرهای کوچک است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول