اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب موتلفه خراسان رضوی:

رسانه‌ها نقش زیادی در وحدت اصولگرایان دارند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب موتلفه استان خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها نقش زیادی در وحدت بخشیدن به اصولگرایان در انتخابات مجلس دارند.

رسانه‌ها نقش زیادی در وحدت اصولگرایان دارند
حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: تمام احزاب و طیف‌های اصولگرا برای وحدت بخشیدن به جبهه اصولگرایی در انتخابات پیش رو وظیفه دارند و هر کاری که در این زمینه می‌توانند باید انجام دهند.
وی تصریح کرد: همه اصولگرایان باید تابلویی از خطوط قرمز داشته باشند که از خط اصیل پایندی به اصول انقلاب اسلامی عبور نکنند و برای رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند و وحدت اصولگرایان نیز در این راستاست.
قائم‌مقام حزب موتلفه استان خراسان رضوی با اشاره به اختلاف‌هایی که هم اینک در جبهه اصولگرایی مشاهده می‌شود، خاطرنشان کرد: باید پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و در راستای رضایت ایشان در جبهه‌های پیش رو گام بگذاریم.
قاسمی ادامه داد: خوشبختانه احزاب اصولگرا در این راستا در حال حرکت هستند و به‌زودی به وحدت جامعی برای ارائه لیست واحد در انتخابات پیش رو خواهند رسید و خبرهای امیدوارکننده ای از وحدت به گوش می‌رسد.
قائم‌مقام حزب موتلفه استان خراسان رضوی اختلاف در فکر و عقیده را طبیعی دانست و افزود: ممکن است اختلافات جزئی وجود داشته باشد اما با تلاش تمام احزاب و نیز رسانه‌ها برای وحدت بخشیدن به اصولگرایان در انتخابات پیش رو خواهیم داشت.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول