اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:

اصولگرایان ‌به ‌‌وحدت می‌رسند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان در صورت تشخیص وحدت به عنوان یک اصل و مصلحت جمعی به وفاق می‌رسند.

اصولگرایان ‌به ‌‌وحدت می‌رسند
جواد کریمی قدوسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: گفتمان اصولگرایان باید براساس ملاک‌ها و معیارهای منشور اصولگرایی و با رویکرد تبادل افکار و تبیین آنها و نگاه به صحنه اجتماعی و سیاسی جامعه در راستای میثاق اصولگرایی باشد.
نماینده مردم در مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، افزود: در صحنه سیاسی کشور با توجه به جریان فتنه 88 و جریان انحرافی،گفتمان‌های جدیدی در جامعه خلق شده است که با توجه به شرایط موجود نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.
وی ادامه داد: بر‌اساس همین گفتمان‌ها و جریان‌های و همچنین مسیر‌ به سمت انحراف اصلاح‌طلبان، در صورت احساس نیاز به وجود وحدت میان جبهه‌های مختلف اصولگرایی از جانب آنها، وحدت میان اصولگرایان به طور قطع انجام می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دو قطبی شدن جو سیاسی جامعه را برای فضای کشور مناسب ندانست و اظهار داشت: اگر جامعه دو قطبی شود و اصولگرایان در یک قطب و اصلاح‌طلبان در قطب دیگر قرار بگیرند، با توجه به نشانه‌های موجود در ارتباط با از دست دادن صلاحیت اصلاح‌طلبان، به مصلحت نظام و کشور نیست و سبب تحرک بیشتر آنها می‌شود.
کریمی روند وحدت در میان جبهه‌های مختلف اصولگرایی را تا کنون مثبت ارزیابی کرد و گفت: این روند تاکنون خوب پیش رفته است و از این به بعد نیز با توجه به نزدیک شدن به انتخابات به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: به خاطر داشتن فاصله زمانی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، هنوز برای ارزیابی و نتیجه‌گیری در ارتباط با وحدت اصولگرایان و همچنین نقش جبهه پایداری در این رابطه زود است.
کریمی ادامه داد: هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر شویم، شرایط وحدت در صحنه اجتماعی و سیاسی کشور در آستانه انتخابات شفاف‌تر و امکان اظهار نظر در ارتباط با نقش جبهه پایداری به عنوان عامل وفاق یا افتراق در روند وحدت فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول