اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبازه با مواد مخدر فارس خبر داد:

کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبازه با مواد مخدر استان فارس از کشف 150 کیلو گرم تریاک از خودرو‌های عبوری در سطح این استان خبر داد.

کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، محمد اسماعیل مصری در تشریح عملکرد پلیس استان فارس در مبارزه با حمل و توزیع مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور لار ـ بندرعباس به یک خودرو هیوندا مظنون شدند و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو 42 کیلو و 700گرم تریاک را کشف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در عملیاتی دیگر و در بازرسی از یک اتوبوس 92 کیلو و 600 گرم حشیش و 28 کیلو و 900 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و در این مورد سه نفر را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران پس از آنکه مطلع شدند دو نفر در یکی از روستاهای اطراف مرودشت اقدام به تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر به استان‌های اصفهان و تهران می‌کنند تحقیقات خود را در این مورد آغاز کردند.
مصری تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد که این دو قاچاقچی با دو خودرو وانت پیکان سفید رنگ قصد انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های اصفهان و تهران را دارند.
وی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت‌های ویژه هر دو خودرو در اطراف مرودشت شناسایی، توقیف و در بازرسی از آن‌ها 77 کیلو و 900 گرم تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.
مصری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشف جرائم قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری از دو مسافر یک اتوبوس یک کیلو و230 گرم هروئین کشف و هر دو متهم را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ادامه از دستگیر فردی که هنگام رانندگی اقدام به مصرف مواد مخدر کرده بود خبر داد و اظهار داشت: اکیپ گشت پلیس راهور شیراز هنگام گشت‌زنی در بلوار رحمت به یک خودرو پراید مظنون و هنگامی که قصد توقیف آن را داشتند، راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران متواری می‌شود.
وی ادامه داد: پس از مسافتی تعقیب و گریز راننده ضمن رها کردن خودرو وارد منزلش در محل شد که ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل شده و ضمن دستگیری متهم و یک نفر دیگر در بازرسی از منزل یک ترازوی توزین و یک پایپ شکسته و در بازرسی از خودرو پراید 87 گرم هروئین با لفافه را کشف کردند.
وی در پایان از کشف هروئین در ایست و بازرسی قلاتویه خبر داد و گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری محور بندرعباس ـ داراب یک وانت پیکان را متوقف و در بازرسی از وسایل سرنشین 240گرم هروئین کشف و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول