اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت:

سارقان سابقه دار موتورسیکلت توزیع کنندگان مواد مخدر بودند

خبرگزاری فارس: سر کلانتر هشتم پلیس پایتخت از دستگیری دو سارق سابقه دار موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهمان در زمینه توزیع مواد مخدر نیز سابقه کیفری داشتند و تحقیقات تکمیلی در ارتباط با این پرونده ادامه دارد.

سارقان سابقه دار موتورسیکلت توزیع کنندگان مواد مخدر بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت، عزت‌الله عزتی اظهار داشت: ماموران کلانتری 115 رازی حین گشت زنی به یک‌دستگاه موتورسیکلت هوندا با دو ترک نشین مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر، دستور ایست صادر کردند.
سر کلانتر هشتم پلیس افزود: راکب و سرنشینان موتورسیکلت بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن فرار طی یک تعقیب و گریز طولانی، توسط ماموران دستگیر شدند.
وی در ادامه با اشاره به وجود آثار خالکوبی بر روی مچ هردودست متهمان دستگیر شده، عنوان کرد: در بازرسی بدنی بعمل آمده از دستگیر شدگان به نام‌های «علیرضا و علی» یک‌دستگاه تلفن همراه و یک عدد آچار و یک عدد دفترچه یادداشت که داخل آن شماره پلاک یکدستگاه موتورسیکلت مسروقه ثبت شده بود کشف و ضبط شد. 
عزتی در ادامه از انتقال متهمان به کلانتری خبر داد و گفت: طی بررسی به عمل آمده مشخص شد متهمان از سابقه داران در امر سرقت موتور سیکلت و توزیع مواد مخدر بوده‌اند. 
سر کلانتر هشتم پلیس در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و افزود: تحقیقات تکمیلی در خصوص دستگیری همدست و جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول