اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد:

کشف بیش از 1900 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بوشهر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در عملیات‌های مختلف توانست بیش از یک‌هزار و 959 کیلو و 451 گرم انواع مواد مخدر را کشف کند.

کشف بیش از 1900 کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار رضا محمدی یگانه یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشتر این کشفیات شامل موادی از قبیل حشیش و تریاک بوده است.
وی افزود: همچنین با تلاش و هوشیاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گناوه استان بوشهر یک محموله دو میلیارد ریالی کالای فاقد مجوز در این شهرستان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گناوه در راستای مبارزه با هرگونه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان حین کنترل خودروهای در حال عبور از حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون باری به رانندگی فردی به نام حسین مظنون شدند.
وی گفت: پلیس بلافاصله خودرو را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آورده تعداد بیش از 25 هزار عدد انواع لوازم یدکی خودرو فاقد هرگونه مجوزی را کشف و ضبط کرد.
این مقام انتظامی بیان کرد: خودرو توقیف و راننده برای سیر مراحل قضایی به همراه کالاهای کشف شده به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.
محمدی یگانه اظهار داشت:ارزش این محموله کشف شده بالغ بر دو میلیارد و 850 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی بوشهر اضافه کرد: در ماه گذشته پلیس استان در زمینه کشف قاچاق نیز به موفقیت‌های چشمگیری از جمله کشف نزدیک به 30 میلیارد ریال قاچاق دست یافتند.
محمدی یگانه ادامه داد: با زحمات شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی استان تعداد 25 باند سارقین جنایی متلاشی و تعداد 292 نفر نیز دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در مورد مشارکت مردم در بحث تامین امنیت، هشدارهای انتظامی و آسیب شناسی جلسات عدیده‌ای با شهروندان توسط کارشناسان پلیس‌های تخصصی برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در عصر فعلی به علت نبود آموزش و آگاهسازی مفید و تغییر شیوه زندگی و پیشرفت زندگی ماشینی، میزان دسترسی افراد به‌ویژه به مواد مخدر صنعتی به دلیل نداشتن بو، سهولت استفاده، تولید راحت و ارزان بودن نسبت به سایر مواد مخدر، موجب جذب مصرف کنندگان مواد مخدر شده است، از والدین خواست حتماً فرزندان خود را به طور نامحسوس کنترل و از ارتباط آنها با دوستانشان اطلاع بیشتری کسب کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول