اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خبرنگار فارس طی گفت‌وگویی با مسئولان بررسی کرد؛

برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان مواد مخدر / مردم خواهان قصاص قاتل شهید جعفری هستند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره خواهان تسریع در بررسی و اجرای حکم قاتل مامور نیروی انتظامی خرم‌دره هستند.

برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان مواد مخدر / مردم خواهان قصاص قاتل شهید جعفری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، در پی شهادت گروهبان یکم بهزاد جعفری یکی از ماموران خدوم نیروی انتظامی این شهرستان توسط فردی به نام «‌ر.ش» مردم شهید پرور و ولایت‌مدار این منطقه از نخستین ساعات وقوع این حادثه خواهان پیگیری سریع موضوع و تسریع در مجازات قاتل را هستند.
 
* اشاعه مواد مخدر نیز هدف سست کردن اراده جوانان
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی و اسلام همیشه از سوی بیگانگان مورد تهدید قرا گرفته است، اظهار داشت: این امر به شکل‌های مختلف صورت گرفته و اشاعه مواد مخدر نیز با هدف سست کردن اراده جوانان و تضعیف بنیان خانواده است.
محراب‌علی داودی افزود: مسئولان و ماموران متعهد و دلسوز نیروی انتظامی نیز همواره در پی مبارزه به این عامل خانمان‌ برانداز بوده و هستند که شهید جعفری نیز از قربانیان جنایت‌های سوداگران مرگ محسوب می‌شود.
وی این‌ گونه حوادث را هشداری برای مسئولان، خانواده‌ها و تک‌تک آحاد جامعه دانست و ابراز داشت: همگان باید با همکاری، همدلی و همبستگی در راستای ریشه‌کنی اعتیاد از جامعه تلاش کنند، چرا که شیوع اعتیاد موجب فراگیری در سطح جامعه است.
 
* لزوم برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان مواد مخدر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه جنایت صورت گرفته در خرم‌دره ریشه در اهداف شوم دشمنان اسلام و ملت ایران اسلامی دارد، عنوان داشت: دشمن با رواج اعتیاد افراد ضعیف را از درون تهی کرده و آن‌گونه که خودشان می‌خواهند با دست آن‌ها عملیاتی می‌کنند تا هم نیروهای صدیق را از دست ملت گرفته و هم تبلیغات شوم خود را انجام دهند.
احمد بختیاری در ادامه تصریح کرد: از مسئولان استدعا داریم که همگام با آموزش و پرورش در زمینه دفع اهداف شوم بیگانگان نهایت تلاش خود را به کار بگیرند و نیروهای انتظامی، نظامی و قضات نیز با سرکرده‌های اشرار برخورد قاطع و به موقعی داشته باشند.
 
* اعدام قاتل در ملاء عام
یکی از جانبازان شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تاکید بر لزوم تسریع در بررسی پرونده قاتل شهید جعفری اضافه کرد: از مسئولان به ویژه از دادستان انتظار داریم که قاتل را در ملاء عام اعدام کنند تا درس عبرتی برای همه افراد خاطی باشد.
قهاری افزود: همه نیروهای خدوم انتظامی با همه تلاش و همت خود در مسیر مبارزه و دستگیری قاچاقچیان اقدام‌های لازم را انجام می‌دهند که در این میان از مسئولان دادگستری خواهانیم که قاچاقچیان را به سزای اعمال ننگین خود برساند.
گفتنی است، مردم شهید پرور و غیور مناطق ابهر و خرم‌دره از نخستین ساعات درج خبرهای مرتبط با شهادت مامور نیروی انتظامی خرم‌دره در خبرگزاری فارس با تماس با دفتر نمایندگی این خبرگزاری در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره علاوه بر قدردانی از پیگیری‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس نسبت به این موضوع، خواهان برخورد جدی با قاتل و نیز تسریع در بررسی و پیگیری این موضوع از سوی مسئولان دادگستری استان و شهرستان بودند.
گفتنی است، 16 مهر ماه سال جاری گروهبان یکم بهزاد جعفری از ماموران نیروی انتظامی این شهرستان ‌حین اجرای ماموریت بر اثر ضربه چاقوی فردی موتورسوار با نام "ر.ش" به شهادت رسید.
لازم به ذکر است با پیگیری‌های نیروی انتظامی قاتل شهید جعفری پس از فرار روز 17 مهر در تهران دستگیر شد، که وی فردی سابقه‌دار در زمینه مواد مخدر می‌باشد.
شهید بهزاد جعفری با درجه گروهبان یکم متولد چهارم اسفند ماه سال 1364 است در خرم‌دره است.
انتهای‌ پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول