اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار نور:

پلیس محیط را برای عاملان مواد مخدر و بدحجابی ناامن کند

خبرگزاری فارس: فرماندار نور از نیروی انتظامی خواست با ناهنجاری‌ها و عاملان توزیع مواد مخدر و ترویج بدحجابی برخورد جدی کرده و محیط را برای آنان ناامن کند.

پلیس محیط را برای عاملان مواد مخدر و بدحجابی ناامن کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان حرکات دشمنان علیه ایران را براندازی خاموش عنوان کرد و گفت: بصیرت و آگاهی ضرورت امروز جامعه و جوانان ما در قبال توطئه‌های دشمنان است.
وی تصریح کرد: بصیرت و آگاهی دادن جوانان پادزهری در قبال تهاجم و توطئه های دشمنان است که آنها را خنثی می‌سازد واین امر مستلزم همکاری عمومی است.
 
* الگو سازی ازدواج آسان
فرماندار نور با تاکید بر الگوسازی ازدواج آسان با تاسی از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) بیان داشت: این امر باید فرهنگ‌سازی و در جامعه نهادینه شود زیرا فرهنگ غرب رغبت به ازدواج را کاهش داده و سن ازدواج را بالا برد.
 
* خانواده‌ها بی‌تفاوت نباشند
مشایخی با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود افزود: بی‌تفاوتی موجب گرایش جوانان به فرقه‌های انحرافی شده چون فرق انحرافی به ویژه بهائیت با زرق و برق و امکانات به سراغ جوانان می‌رود و با جذابیت فعالیت می‌کند.
وی خواستار توجه ویژه دانشگاه‌ها به مسایل فرهنگی شد و تاکید کرد: دستگاه‌های متولی امور فرهنگی مناسبت‌ها را جدی‌تر برگزار کنند تا خلاء‌های موجود فرهنگی در جامعه کاهش یابد.
فرماندار نور همچنین از نیروی انتظامی خواست با ناهنجاری‌ها و عاملان توزیع مواد مخدر و ترویج بدحجابی برخورد جدی کرده و محیط را برای آنان ناامن کنند.
مشایخی آموزش و پرورش را موظف کرد ارتباط خانواده‌ها را با مدارس بیشتر کنند و مسایل و مشکلات دانش‌آموزان را به خانواده‌ها اطلاع رسانی کنند.
این مسئول با بیان اینکه برخی از کسبه با ناآگاهی آرم و علائم مربوط به فرق انحرافی را به‌فروش می‌رسانند از اماکن انتظامی خواست با اطلاع‌رسانی و آموزش علائم را معرفی و از فروش و عرضه آن ممانعت کنند.
وی در پایان همکاری تمام دستگاه‌ها را برای رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول