اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

افزایش 154 درصدی کشف مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس از ابتدای سال‌ جاری تاکنون میزان کشف موادمخدر در استان قزوین 154 درصد افزایش یافته است.

افزایش 154 درصدی کشف مواد مخدر در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مسعود جعفری‌نسب ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان قزوین با رویکرد پیشگیری فعالیت‌های مختلفی داشته که در این خصوص برنامه‌هایی همچون پیاده‌روی همگانی، همایش بهبودیافتگان و... اجرا شده است.
وی ادامه داد: با برگزاری 14 جلسه طرح جامع پیشگیری از اعتیاد در استان قزوین نهایی شد همچنین 6 جلسه حقوقی و یک اتاق فکر نیزاز سوی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان برپا شده است.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: فرمانده انتظامی استان قزوین در موضوع مواد مخدر کارنامه خوبی داشته به طوری که از ابتدای سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته میزان کشف مواد مخدر 154 درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: در این مدت هروئین 485، تریاک 123، کراک 45، حشیش یک‌هزار و 317 و سایر موارد مخدر 148 درصد افزایش کشف داشته است، البته کشف این میزان مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به معنای کشف مواد مخدر مصرف استان نیست چرا که استان قزوین استانی در مسیر عبوری استان‌های دیگر است که با تلاش ماموران پلیس مواد مخدر عبوری کشف می‌شود.
جعفری‌نسب عنوان کرد: در خصوص کمپ‌ها و مراکز ترک اعتیاد لازم است نظارت و ساماندهی بهتری صورت گیرد تا شاهد به ثمر نشستن هر چه بیشتر اهداف تاسیسی این مراکز باشیم.
وی تصریح کرد: در خصوص افراد کارتن‌خواب نیز لازم است اقدامات شایسته‌ای در این زمینه صورت گیرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: کشور ما روزگاری در بحث پیشگیری در رده‌های آخر دنیا بود ولی امروز با سیاست‌های جدی نظام جمهوری اسلامی مقام اول ترک اعتیاد را در دنیا داریم در واقع با اجرای سیاست‌های پیشگیری 400 هزار نفر در کشور اعتیاد را ترک کرده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول