اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال‌جاری صورت گرفت؛

تحقق 48 درصدی اشتغال استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از تحقق 48 درصدی اشتغالزایی استان زنجان در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.

تحقق 48 درصدی اشتغال استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم بازدید از گمرک زنجان اظهار داشت: سهم اشتغال استان زنجان برای سال‌جاری 40 هزار نفر است.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز استان زنجان مازاد بر سهم اختصاص یافته برای استان اشتغال ایجاد کرده است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث واحدهای مسکونی مهر یادآور شد: استان زنجان در بحث مسکن یکی از استان‌هایی است که اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.
وی با اشاره به بحث مسکن مهر یادآور شد: استان زنجان نخستین استان در زمینه تعداد واگذاری واحدهای مسکونی مهر است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه دهه فجر جشن مسکن‌دار شدن تعداد بسیاری از افراد فاقد مسکن است، اضافه کرد: این امر با تلاش مسئولان ذی‌ربط در این زمینه به وجود آمده است.
وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته در گمرک زنجان اضافه کرد: تبدیل گمرک زنجان از اجاره‌ای به واحد ملکی با تلاش مسئولان ذی‌ربط در این زمینه به وجود آمده است.
استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه صادرات بحث بسیار جدی از دو سال گذشته آغاز شده است، افزود: در طول این مدت گمرک زنجان پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه صادرات داشته است.
وی با اشاره به موقعیت بسیار خوب استان زنجان در منطقه یادآور شد: استان زنجان راه‌های مختلفی به استان‌های هم‌جوار داشته و به همین علت پیشرفت و تجهیز گمرک کمک شایانی به افزایش صادرات می‌کند.
رئوفی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌های بسیار موجود در گمرک زنجان اضافه کرد: مسئولان در تلاش هستند تا گمرک زنجان به یک گمرک منطقه‌ای تبدیل شود.
وی با اشاره به هدف گذاری 500 میلیون دلاری صادرات استان زنجان در سال‌جاری یادآور شد: مسئولان ذی‌ربط در زمینه صادرات در تلاش هستند تا با اقدامات لازم این میزان صادرات محقق شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 48 درصد از میزان صادرات معین شده برای زنجان محقق شده است، اضافه کرد: این میزان صادرات نشان می‌دهد که تا پایان سال‌جاری میزان معین شده برای صادرات تحقق پیدا می‌کند.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت فرودگاه زنجان یادآور شد: مسئولان زنجانی در تلاش هستند تا با فراهم‌آوری شرایط لازم حجاج زنجانی و بلکه حجاج چند استان هم‌جوار نیز از استان زنجان به حج اعزام شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول