اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و امور رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

دولتمردان برای تحقق سیاست‌های دولت در زمینه اشتغال در تلاشند

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و امور رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در تلاش هستند با تعامل و همکاری سیاست‌های دولت را در زمینه ایجاد اشتغال محقق کنند.

دولتمردان برای تحقق سیاست‌های دولت در زمینه اشتغال در تلاشند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، یونس فاتح بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر با تأکید بر اهمیت بخش تعاون و ارتباط آن با اشتغال و کارآفرینی، بر تلاش بیشتر همکاران و کارآفرینان در راستای تحقق اهداف اشتغالزایی و کارآفرینی تأکید کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، بحث اشتغال را یک بحث اساسی در زمینه تأمین رفاه عمومی ذکر کرد و افزود: با ادغام دستگاه‌های تعاون و کار و سایر دستگاه‌های خدماتی امکان تجمیع امکانات و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و ارباب رجوع فراهم شده است.
وی، اهتمام جدی همه مسئولان کشوری و استانی را برای زمینه‌سازی در زمینه اشتغال پایدار نشان از اهمیت و ضرورت این امر ذکر کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در تلاش هستند با تعامل و همکاری سیاست‌های دولت را در زمینه ایجاد اشتغال محقق کنند.
فاتح همچنین یکی دیگر از افتخارات دولت را در زمینه اشتغالزایی بنگاه‌های زودبازده اقتصادی ذکر کرد و افزود: با تسهیلات ویژه دولت به این امر شاهد اشتغالزایی در مناطق مختلف استان در بخش‌های مختلف هستیم.
فرماندار اهر نیز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یکی از ادارت تأثیرگذار در امر کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار ذکر کرد و افزود: همه ادارات وظیفه دارند متولیان امر اشتغال و سرمایه‌گذاری را در اجرای برنامه‌های اشتغالزایی دولت همراهی کنند.
رضا صدیقی افزود: تلاش‌های قابل توجهی در زمینه اقدامات زیربنایی دولت برای توسعه و اشتغال در این شهرستان انجام شده و به توفیقات مهمی نیز دراین زمینه به خصوص در بحث بنگاه‌های زودبازده و مشاغل خانگی رسیده‌ایم که امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها شاهد تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت در حوزه اشتغال و رسیدن به خودکفایی و ارتقا درآمد مردم باشیم.
در ادامه این مراسم که با حضور کارآفرینان و مسئولان ادارات و نهادها در محل سالن اجتماعات فرمانداری اهر برگزار شد، زین‌العابدین امامی به عنوان نخستن رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب و حکم وی دراین مراسم به نامبرده اعطا شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول