اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد؛

75 درصد تعهد تحقق اشتغال مربوط به روستاهاست

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: از تعداد 3 هزار و 532 شغل ایجاد شده در سطح شهرستان اسدآباد 75 درصد مربوط به روستاهاست.

75 درصد تعهد تحقق اشتغال مربوط به روستاهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز در کمیته اشتغال روستایی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال شهرستان اسدآباد تعهد ایجاد 4 هزار و 343 نفر اشتغال را دارد، اظهار داشت: از این میزان تعداد 3 هزار و 532 نفر شغل ایجاد شده است.
وی با اشاره به ابلاغ سهمیه شهرستان اسدآباد در تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: سهمیه شهرستان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ بیش از  35 میلیارد و 799 میلیون ریال است که به تفکیک بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است.
معاون فرماندار اسدآباد از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی صنایع و معادن، آب امور منطقه‌ای، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت نفت و آب و فاضلاب قدردانی کرد و افزود: این دستگاه‌ها بالاترین شغل ایجاد شده در سطح شهرستان را داشتند.
مدیر اداره کار امور اجتماعی اسدآباد هم با بیان اینکه شهرستان اسدآباد تعهد7.16 درصد سهم ایجاد اشتغال استان را دارد، گفت: یک‌هزار و 815 مورد در بخش مسکن و یک‌هزار و 717 مورد در بخش‌های دیگر به ثبت رسیده است.
سید مهدی فاطمی با اشاره به اینکه بالاترین سهم ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان اسدآباد مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) است، افزود: مبلغ بیش از 17 میلیارد و 883 میلیون ریال به این دستگاه ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تعهد ایجاد پنج نفر شغل را داشته که در سامانه اینترنتی به ثبت نرسیده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه 192 مورد شغل ایجاد شده در روستاهاست، تصریح کرد: میزان شغل ایجاد شده در روستاها 75 درصد است که نسبت به اشتغال شهری دو برابر است و این مهم نشان از توجه دولت به روستاهاست.
محمد نوشادی‌مقدم با اشاره به اینکه هم اکنون 347 نفر برای اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند، افزود: برای معرفی و پرداخت تسهیلات به موقع به متقاضیان نیاز بیشتر به همکاری بانک‌ها داریم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول